Saturday 16 October 2010

.Paper Kedua Selesai ! tapi Hepi ke Aku?.

Salam dan Selamat Berhujung minggu Sabtu semua :)
Hari ni macam badmood sikit pada mulanya tapi dah ok dh sekarang lepas talk talk dengan mak. Pagi tadi korang sarap apa?.. hehe. dah tengahari dah pun baru tanya sarap aku nih..hikhik. Sedang aku dok masak kat dapur tu haa.. aku hapdate bl0g nih. Nak cakap paper kedua seleSai semalam. Alhamdulillah.. Simpan untk cerita hari nih. Aku memang cenggitu. Lepas selesai satu demi satu paper exam, rasa legaa ckit. Lapang dada , nafas pun disedut dan dihembus dengan stabil. InsyaALLAH..

Harap-harap lepas dan dapat genggam A+ dalm dua subjek yang dah selesai tu. Lagi empat paper menanti.. Cayalah ! Tapi aku takkan berputus asa.Aja-aja Fighting. Cara nak mengatasi kebosanan belajar kita blogwalking ye kawan-kawan. Rasa best sangat perasaan tu. Heppi dapat berkunjung rumah korang.. dan best bila dibalas balik. Bila cuti-cuti macam hari ni, rasa nak keluar dari kepompong kampus yang bagai padang jarak padang tekukur..Sebabnya aku cakap macam tu, sebab mermang pedalaman ye kawan-kawan. Jadi, sesiapa yang nak cari kedamaian dan ketenangan abadi tanpa yoga dan bertapa. 
Silalah jangan segan-segan datang ke tempat aku belajar nih. Kompem tenang selamanya..Hadoii..
Jadi Bila kita bosann..kita studi. Memang masyukk. Nak nak sorang-sorang. Memang mujarab untuk belajar. Tapi agak terseksa tanpa entertainment sedikit pun..Percaya lah. Sebab tu lepas studi, aku mesti on9. Kalau tak boleh menangis teresak-esak nak balik kampung. Huhu. Masih tak percaya? tanya lah aku nia.. Tak pun korang datang sendiri di Bestari Jaya.=.="
nota cinta<3
Gambar sebelum pegi exam. Syok tangkap sendiri =)
Lagi-lagi sahabat kedua terbaik aku selepas laptop..hehe
myself again..Psstt nak cari konfiden sebebarnya time nih ^^
Legaa sangat bila hati dah tenang selepas menjawab. Next paper hari selasa. Hooyeh !! boleh rehatkan minda sat. Lepas tu, join sana sini untuk hiburkan hati. Tapi dalam kenyataan tak enjoy sangat pun..huhu. Tapi aku tau ini semua pasti dugaan time belajar.. Tak sabar nak habeskan semua paper. Nak nanges pun ada dah.Tersangat boring :"(  sabar ajelah jawapannya.

Andai bisa aku boleh drive sekarang rasa nak je aku pecut kereta laju-laju pegi tempat yang cantik-cantik. Menarik.. Teringin nak pegi I-city, teringin nak pegi taman Flora.. Nak pegi Jalan-jalan kat Bukit Bintang..erkk best ke?. Pegi zoo tengok haiwan comei dan busukk.Haha. Memang akak puas. !! Kalau lah itu kalau ini boleh terjadi sekelip mata.. Ya tuhann..
Okieh lah, nak tarik nafas dalam-dalam..semat dalam jiwa. Suatu hari nanti aku akn tebus semuanya. Aku tau bukan senang nak senang. Bukan susah nak susah. Percayalah. Akan ku buktikan yang aku boleh meneroka alam ciptaan Ilahi ini sepuasnya :) waa impian dah nih. tapi semuanya akan bermula dengan kejayaan.. Suatu hari nanti. Lepas genggam sebuah ijazah buat mak ayah. Dapat kerja yang mantap gajinya.Kahwin..Hmm (penting ye kawan-kawan) buat peneman la katakan.. Pastu journey satu Malaysia ke overseas kalau dah puas berjalan-jalan di  Malaysia tercinta <3 wink*
Okieh lah, dah banyak sangat berangan. Cukup cukup la tu Wia. Simpan lah dulu angan-angan ang tu..Ini lah akibat kalau dah terlalu bosan dan terlalu inginkan sesuatu pabila tiada apa yang nak buat. Asyik fikir bukan-bukan je. Sabarlah hati..Sabarlah sayang.. Dah nak stop. Nka rehat kan minda dulu. Moody je aku hari nih -_____-. Selamat berblogging semua. See U ! Have anice day=)
 
 -----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi