Sunday 24 October 2010

Alhamdulillah ! Selesai semuanya=) Jom balik Kampung.

Salam dan selamat malam semua bl0gger :)
Alhamdulillah hari ni aku dah merdeka dari peperiksaan. Yippe! Hurray!! tapi untuk sem ni la.Bagi student lain yang tak sama U dengan aku gudluck untuk final korang ek. Tapi dalam keseronokan ambik exam. Aku ada rasa tak best jugak sebabnya tak tahu. Mungkin tak sedap hati sebab tak konpiden kot. Nak nak paper last tadi.. Akaun?! ouh..aku macam tak puas hati. Masa yang tiga jam tu rasa macam tiga saat je. Cepatt. Huaa..rasa macam nak lambatkan masa je tau:'(
 
Tapi yang dah lepas, biarlah lepas. Kepala bagai nak pecah fikir habis-habisan untguk final. Dan esok masanya aku balik kampung. Sekali lagi jom lompat ramai-ramai. Jerit kuat-kuat..!! hurrayy! best dapat jumpa mak, ayah dan adik-adik lelaki yang nakai dan comei tu:p rindu sangat-sangat.
Semalam dah settlekan segalanya.. huaarggghh!! sangat penat hari nih. Penat badan, penat otak. Tapi lega, malam nih malam last aku kat ostel untuk sem ni. Ramai yang dah balik. Malam ni pun dah sunyi sangat. Dan malam ni jugak aku tido tak berbantal. Sebab barang-barang semua siap dalam stor. Esok aku melenggang je.Lalalalala~~
muka heppi*
Gambar tu saja je letak . Sebab bilaa aku holiday kat umah. Dah tentu-tentu aku jarang on9 dan Bw di waktu malam. Jadi,,,apa kena mengena nih?! Haisshh..! hee:D okieh sebenarnya aku pun dah penat sangat. Nak rehat, nak kemas sikit lagi barang supaya takdak apa yang tertinggal esok. Wink*Aku heppi aku dah merdeka final. Aku heppi aku balik kampung aka umah esok. Aku heppi aku free...*^^,*

Selamat berblogging semua (: Kepada yang baru nak start exam..mudah-mudahan anda semua berjaya. Dan doakan kejayaan aku jugak ye..amin* Selamat berbl0gging semua. Kepala tak sihat. Mata dah berat. hari nih betul-betul penat. Tapi psstt..hari ni aku diner, makan makanan luar.Dah lama kot. saving la katakan. Hari ni nasi goreng pataya.Nyum-nyum..okieh..senyum selalu*
Have a nice day !! MERDEKA!! c(=

---;----'---{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

  1. bestnye die dh abez exam...rinduuu zaman kolej dulu..huaaa

    ReplyDelete
  2. suka ny dia.. tahniah dah abes paper. selamat mencutikan diri :)

    jom join kontes, akak tag dawia. kalau rajin :)

    http://kauakuduniaku.blogspot.com/2010/10/comei-lotte-contest-by-jaijina.html

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi