Friday, 29 October 2010

Terindah Tercipta

Salam dan selamat pagi semua :)
Sekarang kalau kat rumah..yang bestnya boleh hapdate waktu bila-bila je.Tapi yang tak bestnya time nak hapdate adek²ku pulang kacau line. Hehe. Itu biasala kan.Pc berk0ngsi macam tu ceritanya. Banyak nak cerita nih. Tapi aku cerita sl0w-slow je ye.InsyaAllah, aku akan mulakan an cerita bila dah siap taip. Hehe. Korang ceria tak hari ni? pejam celik pejam celik hampir seminggu dah aku kat umah.Best sangat! tapi rasa cepat masa nih nanti tak puas pulak nak oliday lama²..hmm.
/(,") (¨.)
./\. /\.
_||_ _||_
Salam penghulu segala hari semua. Pabila datang hari Jumaat yakni penghulu segala hari..aku rasa tenang berbanding semalam. kalau di status Fb aku, aku letak sedang bermunasabah diri. Maknanya memang aku tengah berusaha gigih untuk mengenali diri ini. Mungkin kata orang agak terlambat untuk menilai atau susah untuk mengenali diri kita sendiri. Tapi bagi aku, untuk munasabah diri tak perlun pada tahun,hari atau minggu tertentu. Huh! maaf aku agak sensitif. Mungkin cepat sangat terguris dengan gurauan orang yang kadang² memang makan dalam. Macam ditusuk sembilu..Koran penah rasa tak? sakit kan?


Entahla..jadi, aku dah jumpa diriku semalam. dan hari ni rasa macam dah ada satu semangat baru. Mungkin lebih kuat dari semalam. Sememangnya manusia tak pernah sempurna. di sebalik kekuatan seseorang pasti ada kelemahan walaupun kadang² orang itu nampak sempurna. Aku bersyukur atas nikmat dan kurnianNya. Alhamdulillah Ya Allah <33 Aku sedar diri ini dan tak sepatutnya aku menghukum diri. Di hari yang penuh keberkatan Hari Jumaat ni, aku menadah tangan memoh0n doa, agar dibukakan hatiku untuk beribadah padamu Ya Allah..Kuatkan iman aku. sesungguhnya aku hambamu yang hina lagi kerdil ~~


Hari ni, aku akan mulakan yang baru.Banyak yang perlu diperbaiki. Mudah²an aku berjaya kawan²..Doakan daku ya^^,. tak sabar pulak rasanya! sumpah aku teruja. aku rasa segar..aku rasa insaf. Aku rasa apa yang sukar diungkap dengan kata²..Benar (,") bahagianya..Okieh la..rasanya banyak yang perlu aku buat hari ni. Selamat berbl0gging dan berbl0gwalking kawan-kawan alam mayaku. Selalu la saling berkunjung ye. Moga silaturahi antara kita erat terjalin. aku amat mengalu-alukan kedatangan k0rang di dunia maya tersayangku ini <33
Salam Ceria ! See U! Have anice day :D 


----;----'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. bagus2
    teruskan usaha anda..
    bermunasabah diri selalu agar kita sentiasa ingat padaNya..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi