Tuesday, 19 October 2010

.Stori Dikala Kepala tengah Ting T0ng.

Salam dan selamat malam buat blogger semua (:
penattnya otak bila berfikir..dan bila penat fikir, perut memberi respons untuk di isi..lapaar. Itu ayat pertama yang aku nak cakap dalam bl0g nih. Waa..bestnya bila segalanya ok walaupun tahap keyakinan tak la tinggi menggunung tapi terasa puas tu sudah memadai untuk paper petang tadi. hari ni sehari  tak on FB dan bl0g. Dan baru sekarang aku nak memunculkan diri dalam alam maya..
Rasa lapar tengok entri kawan-kawan yang ada cakap-cakap pasal makan, nak nak ada makanan yang dah lama tak ngap. Ouh ! itu amat menguji naluri makanku !
Ehemm* akhirnya dah makan. Ecece, aku nih rasa nak hapdate, hapdate, Nak menaip lepas makan pun boleh. Apa orang cakap,  tak dak terhadnya untuk kita menaip blog..kan?.kalau nak taip entri sehari sekali pun boleh..nak taip berpuluh-puluh pun, bl0gger lain tak cakap apa-apa;) Tambah blog aku blog peribadi, jadi ada baiknya ikut mood kalau menaip..ngee:D Tadi aku cakap aku sambung taip lepas makan kan?..makan simple-simple ja. Telur mata plus sayur campur. Siap! Dua pinggan kaw ! ye,aku kalau bab makan memang terer. Terer untuk melicinkan segala-galanya..berdesup, walaupun kadang-kadang lauk tu hanya ikan masin dan sambal belacan..nyum2x. ^^,

Dah dah tutup bab makan. Blurpp..alhamdulillah. Maaf ye tersendawa desini. Itu bukan sendawa kekenyangan ye kawan-kawan. Itu sendawa angin banyak dalam banyak.. Hmm gila banyak sampai kerap sakitt kepala. Mungkin jugak cuaca yang tak menentu. Sakit kepala ni kerap sampaikan makan ubat, legaa. Kemudian bangun tido..waa sakit balik T_____T sedihnya. Adakah aku salah makan mende-mende yang berangin. Kata mak sayur-sayur yang berangin cam ditanam dalam tanah seperti karet, ubi kentang dan kekacang adalah makanan yang kuat angin.. Ouhh~
gambar santai. Jom minum ! :p
Tetiba aku letak gambar minum pulak kan?..ye, minum banyak air adalah cara untuk hilangkan sakit kepala. Haha. Macam pro pulak cakap hal-hal macam nih =.= Bila bersantai macam sekarang, aku rasa ok ckit kepala nih. Tapi bila buka buku kejap lagi..mesti sakit balikk !mencii !! Haip.. tak baik menci benci..lalalalala. Sekarang dah mood santai..teringat masa dan kenangan atas kapal Cruise. Beshh..mewah..r0mantis. Itu yang aku boleh gambarkan. Hehe. 

Gambar kat atas tu,gambar aku dok minum atas kapal besaq kedabak tu laa. Memang santai je.. dengan lagu romantis yang berkumandang. Kalau la si dear ada waktu tu. Okieh, masuk bab berangan..berangan menari-nari ala-ala cinderella, auw r0mantiSnya ! katsitu memang syokk..Sejuk dan mewah..sebab tak sangka masa tu aku boleh berada atas kapal cruise 12 tingkat tu. Hehe.. isk isk cik empunya blog oii..awat ang dok cerita pasal kenangan hang ataih kapai besaq tu. Tetiba..rindu* entah boleh jejak lagi ke tak aku katsana kan?..sebab kapal tu besar sangat ! Dan akan keliling satu dunia. Cayalah! bangga, bangga :D LOL
Rasanya lepas menaip nih dah terluah rasa isi hati ni..kepala ni pun dah beransur sikit sambil dok sulan-sulam minum air masak. Cuaca panas, jadi perbanyakkan minum air putih. Hmm sedap lazat dan berkhasiat. walaupun kata-kata orang Bio yang air yang kita minum tanpa penapis tu kita minum air karat. Tapi apa salahnya..air, mineral penting untuk badan. Sedngkan oraang duludulu minum air sungai tak masaak pun hidup panjang je kan.. Haip! tak berniat nakkutuk sesiapa ye:)
Nak sambung studi la..lusa 2 paper dalam sehari. Yeay! sila heppikan diri anda Cik Wia ! ^____^ v
See u geng bl0gger ! aJa aJa Fighting for exam.. (",)Selamat berblogging dan berbl0gwalking semua.. salam penuh keceriaan.Pssttt serius sakit kepala ni dah hilang kalau kita santai..kadang-kadang kepala dan tubuh bandan ini ingin jugak di belai dan dimanja..hehe. Tetiba teringat sauna, spa dan bla,bla bla..huhu. Nanti lah bila dah cukup income..errk ! lambat lagi tu. O.o
Notacinta--> sebenarnya dear tak bagi on9 apa-apa pun hari ni. Tapi aku langgar paantang gak. Aku kan seoraang gadis yang degil..! Peace  c(= pandai-pandai la pujuk dear kalau dear merajuk..hehe <33 Selamat malam~
----;---'---{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi