Friday 15 October 2010

.Ringan Jari Untuk Kelik Ye PenCinta ConteSt !!.

Salam dan selamat malam semua bl0gger,f0llower dan stalker blog nih:) Dah diner?..hehe.Hari ni bbest sangat dapat BW sana sini umah kawan-kawan bl0gger yang lain. Tapi jalan-punya jalan aku nampak satu yang best yang buat aku tertarik bagai magnet untuk kembali dekatt. Jatuh cinta kali pertama kata orang. Jadi, untuk lebih mengenali.. mestilah kena kenal-kenal kan? ;)
Jadi jom kenal lagi rapat dengan contest nih :D Orang cakap tuah ayam nampak di kaki, tuah badan siapa yang tau. Ecece.. Mudah je join nih dan hadiah dia amat lumayan..korang mesti suka tengok hadiah dia..ngee ;) Nak tau lebih lanjut tentang contest nih dan banyak peluang untuk menang..scroll bawah ye kawan-kawan !! ;) Psstt..aku excited nih..hehe.



kad 
kahwin
Kad Kahwin


Bila tarikh bermula dan tamat peraduan ini?

Peraduan ini bermula dari 1 Oktober 2010 hingga 31 Oktober 2010. Penganjur umumkan nama pemenang dalam blog ini. Pemenang akan dihubungi untuk proses penghantaran hadiah.

Perhatian dan syarat-syaratnya;-Point akan dikira berdasarkan jumlah pengunjung. Jadi self-click (klik pada link sendiri untuk menambah point) tidak akan berhasil.
 Pihak kami berhak untuk menukar hadiah yang menyamai nilai asal sekiranya terdapat sebarang perubahan.
 Pemenang tidak boleh menukar hadiah kepada wang ringgit.
 Penggunaan sebarang kaedah penipuan termasuklah menggunakan tag iframe akan menyebabkan referrer akan di ban dan anda secara automatik tidak layak untuk menyertai.

Apa tunggu lagi? Letakkan banner tersebut sekarang. Lebih awal kita sertai, lebih ramai pengunjung akan dapat kita kumpul. Korang kalau berminat kelik sini=)

"JOM MERIAHKAN CONTEST, MEMANG BERBALOI-BALOI"

Psstt aku dah join..walaweh !! Ringankan Jari Untuk Kelik Ye PenCinta ConteSt !! <3
Selamat berblogging dan Berblogwalking !! Have anice day =) See U.
------;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi