Monday, 27 June 2011

Duniaa Makkan Di Rumah .)

Assalamualaikum :)
Hee bila kat rumah kan asyik cakap pasal makan makan kan..? Biasa la manusia dan makanan tak akan dapat pisah. Bagi wia memng cenggitu la. Kalau uoOls wia tak pasti makanan tu uOls dapat pisah, tapi mustahil la uoOls pun tak suka makan kan. Bukan senang nak hidup kan kalau tak makan. Senang lapar kena la makan, dan kalau nak makan kena la usaha mencari makanan atau memasak.

Kalau kat rumah banyak yang boleh dimasak. Kalau direngek rengek kat mak nak makan something mesti dapat. Besstt !Yang penting pegi pasar beli barang mesti siap kalau gigih masak. Macam menu tengahari nie makan Sup ayam dan masak kurma telur ;) Penah makan tak..? Feveret sangat tue.
Memang best ;) Sedap kalau hanya makan dengan nasi putih, makanan ruji orang Malaysia ;) Teringat kalau dekat rumah boleh masak dan makan apa yang di idamkan. Berbeza kalau dok berjauhan dengan mak ayah, nak masak sorang makan sorang pulak tue. Memang semuanya  rasa tak bestt. Sesiapa yang penah rasa memang faham apa yang wia nak bagitau. Eh eh tak mau la cakap pasal sedih sedih..

HEAVEN sangat kat rumah. Kemudian, ada juga buat Sup ayam. Nyum nyum.. Okey laa wia rasa hati ni terasa macam resah, sebab tu tak dapat hapdate entri panjang.
Heppy blogwalk uoOls. Ceria selalu ;)

12 comments:

  1. :-o baru tawu, telur pun sesuai masak kurma gak kan...hehe :) teringin nak rase...

    ReplyDelete
  2. ishh kalau tak makan, mati la dik ooiii

    ReplyDelete
  3. TAK PERNAH MAKAN KURMA TELOR..NI FIRST TIME DENGAR ?RASA SAMA MACAM KURMA AYAM EA KUAHNYE ?

    ReplyDelete
  4. ble ada di rumah, mcm2x kte nk makan..yela ramai2x mmg best.tp ble sorang2x sedih lak..huhu

    ReplyDelete
  5. @ Bit.Shaa sedap sangat kurma telur. Try la rasa ;) ;;)

    ReplyDelete
  6. @ Qaseeh Tolia Betul jgk kan.. ;) mana la tau..hee :D

    ReplyDelete
  7. @ hana nabihah Ye rasa macm kurma ayam. Memang sedap ! Cer cuba rasa.. ;)

    ReplyDelete
  8. @ Mia-Ina Betul tu kak mia.. lumrah lettew..

    kita sama je.. Apepun hidup mau heppi kak

    ;) :D

    ReplyDelete
  9. @Dawia.Honeyputri ❤

    hehek boleh suruh mak kite watkan..nak wat sndiri kang jadik manisnya kurma :D

    ReplyDelete
  10. eh seyes tak prnah dgr n mkn
    nanti bwlah blik shah alam..hihi
    nk try jugak..hihi

    ReplyDelete
  11. @ hana nabihah Ok la tue.. nanti suruh mak buat k.. ;)


    mnisnya kurma.. mcm penah dengar tapi dimana ye..Hehe ;)

    ReplyDelete
  12. @ *Miss Syahnia* Ok..hehe. Nanti cik Ain try la ye :)


    heee:D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi