Monday, 13 June 2011

Wahh Teringin nya Kalau...

Assalamualaikum ;) rindu nak berblogging mai lagi..
hari ni macam tak nak banyak menaip.
Cukup nak cakap yang wia dah jatuh cinta dengan photoshoot
Tetiba pulak kan.
Sekarang ramai yang gilakan kamera.
Hobi snap gambar,,
memang lumrah. Nak nak gegirl kan..? :)
dan sekarang pun wia alami hal yang sama.
Memang nak ikut trend atau belakang kira.
Tapi snap gambar kan banyak moment nya.


Sekarang nak tau apa yang wia nak sekarang. Teringin nak bergambar dengan payung yang kaler wane wani bak pelangi ni dan satu lagi dengan payung lutsinar yang amat susah nak jumpa sekarang ni. Tetiba tanya cemana nak cari eh? Kuikui. Macam soalan yang skema pulak. Padahal dah ramai rasanya yang dok snap kira macam basi sebab wia baru nak merasai. Angan angan baru. HaiSs. Sabar sajalah.
Suka suka suka !
Kemudian wia tertarik jugakdengan payung lutsinar yang agak susah nak cari. Suka sebab bila hujan macam sweet gittu. Ehem banyak tengok cerita wia ni. Biarlah malam malam ni angan sat nak berphotoshoot guna payung yang buat rasa diri feminin seketika. Bila tengok payung payung nih rasa macam esok nak cari tempat yang semulajadi untuk snap gambar. walaupun tak pro tapi malu nak cakap teringin pulak ;)
Sweet kan?,,
Lutsinar nampak jujur dan suci.

Oklah ni angan angan wia. Entah sekarang rasa nak bergambar je hobinya.
Dan habit sekarang suka tengok gambar wedding orang dan gambar tunang. Rasa.. Oh manisnya depa berdua ! Ibarat merpati dua sejoli. Kalau bab nak photoshoot wia memang tak pandai pose. Tapi angan angan tu yang tinggi. Entah bila nak tercapai hanya Allah yang tahu.

Yang penting suka la tengok orang bergambar dengan payung kaler wane wani dan lutsinar ni :)
Oklah nak berblogging dulu.
Terima kasih kerana sudi baca.
Memang nak cakap wia heppi sangat sekarang bersama famili tercinta.
Buat incik dear, lambat lagi untuk photoshoot kita kan..?
Biarlah mereka mereka mendahului. Senyum kerana berkenan cara incik dear yang lain dari yang lain.
P/s: Opsss lari topik sat. Moga hari yang indah uoOls. Heee :D

4 comments:

  1. salamualaik..

    payung colourful tu boleh cari di kedai-kedai jual beg2/kasut sekolah (kedai2 apek yg lama2 besenya mmg ada)

    jom shotoshoot dgn cik amna jom ^^ hehe

    ReplyDelete
  2. walaikumussalam :)

    yeke.. nnt wia cari.
    terima kasih sebab bagitau ye.


    ^^ eee tak sabar,
    JOm photoshoot sama sama :D

    ReplyDelete
  3. hehe..
    jom nanti kita p photoshoot dgn payung kale2 tu
    noh..huhu..pakai time hujan best la.time panas,
    derita.huhuh

    ReplyDelete
  4. @syafiqakarim jom..! bila lagi kan?..
    oh waktu panas mmg derita..
    tapi kalau hujan pun sama jugak tu.

    Jadi kita photoshot la dua dua cuaca tu nak ;) :p

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi