Tuesday 21 June 2011

C!nta Dunia Bl0g BerBunga bunga :')

Assalamualaikum dan Hai hai ;)
Mula mula wia nak cakap yang wia heppi sangat sebab sehari dua hari nie bl0g wia tak sunyi dari bl0gger yang tak putus putus berenti dari berkunjung dari bl0g kesayangan wia.
Rasa bahagia sangat uoOls. Sekarang wia rasa dunia blog memberi wia kepuasan dari FB. Ops.. ini pendapat peribadi wia tau. Tiada kaitan dengan sesiapa pun ea.
Wia nak tanya kalau memiliki barang lebih pada satu.. adakah tamak ye..?
Ok tinggalkan itu dengan tanda tanya, sebab wia tertarik dengan bungkusan plastik yang bertulis tentang "L0vE StoRy " siap dengan bentuk hati kaler Pink. Sweet sangat pulak wia rasa tau.

Sebenarnya plastik ni, ayah wia yang pegi beli something untuk bisness dia dan adik adik. Kebetulan dapat plastik kiut tue, wah rasa macam ayah pegi beli stuff yang kiut miut untuk beli barang hadiah untuk yang tersayang je caranya. Hee. Ada satu lagi plastik yang serupa besar sangat.. sarat dengan barang. #Ada wia snap gambar tapi tak cantik gambarnya jadi tak masukkan dalam bl0g.  Bukan apa wia nak taip entri pasal plastik nie. Kebetulan wia penah cakap yang wia ada sibukkan diri dalam bl0g yang wia cuba untuk aktif balik. Semuanya pasal cinta, jadi teringat pasal " LOvE StoRy" bila tengok plastik tu.. Haha. 

Mungkin dah lama wia tak bercerita pasal cinta dan kasih sayang. Plastik beg tu ingatkan wia pasal perasaan hati dan kasih sayang. Mungkin dah besar dewasa ni wia dah malu untuk bercerita pasal cinta hati. Biarlah incik dear dengan caranya. Dan wia dengan cara sendiri. Tapi weouls tak gaduh tau. Cuma selesa begini. Psstt masing masing sibuk ;p Itulah cinta wia dan incik dear..U N I K. Hee
 
 Nie la plastiknya..
Putih suci dengan bentuk hati  Merah Jambu.
 Wia ceriakan diri dengan bl0g kesayangan.
Desini semuanya tersirat.
Blog adalah "LOvE StoRy" wia tau. Blushing#

 Wah bahagia dapat luahkan. Ok cuti ini wia rasa heppi dapat luangkan masa dengan bl0g kesayangan nie.
Banyak cerita yang tercoret desini. Love my blog verryyy much, eheee jarang dapat luahkan rasa sayang pada bl0g. Cinta pada dunia blog telah menular dalam diri kecil  Dawia Honeyputri. InsyaAllah selagi masa terluang wia akan hapdate dari masa ke masa.
Heppy blogwalking uoOls. P/s : I LOvE U.

2 comments:

  1. Wau..rasanya kita sama la..
    Blogger lagi beri kepuasan dari fb kan..
    Nice article la kak..
    Bhahaha
    Blog Saya

    ReplyDelete
  2. @ Inugami Zamura
    Betul tue :)

    thanks.. hee ;)) :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi