Sunday 26 June 2011

Lilin Wangi Harumkan Blog Seperti Vanilla ;)

 Assalamualaikum ;)
Hai ceria tak uoOls sangat hari nie..? Tetiba wia rasa nak bagi blog wia aroma sikit. Dah lama tak perasap..Haha. Bukan perasap kemenyan ke setanggi tau..#wia pun tak berapa suka bau tue semua. Cuma wia nak bagi wangi bau blog dengan candle aromatherapy..Supaya kununya uoOls boleh tenang dan hilangkan stress dengan bau yang harus seharum bunga ros segar..manisnya hingga lebah pun suka ;) Lilin Wangi Harumkan Blog Seperti Vanilla ;) haruman kegemaran wia tapi ni bukan bau vanilla# ye. Kuikui


Ok serius, wia terjumpa masa kemas rumah tadi, biasa la hujung minggu harus buat gotong royong kemaskan satu rumah, tetiba naampak menda alah nie, wangi.. mula mula rasa jakun jugak tau. Tau tak jakun..? Macam hairan sangat sangat apakah menda nie. Ta
pi apabila di hidu.. auw! Wanggiiiii.. Bila dibelek dengan merasa, membau dan mellihat, dapat di rasa yang menda nie ada sumbu. Baru la wia dapat cam yang ini adalah lilin wangi, baik untuk aromatherapy. Memang waangi.. nak tau cer cuba :') Tapi di tekan ini bukan lilin yang sweet dengan haruman vanilla dan sebagainya seperti IKEA. Lilin aroma nie cuma lilin yang biasa. Tapi tetap wangi. Nah Cuba bau lilin nie... pasti uoOls rasa fresh ;)Lain tapi sama. Cer tengok dan bau lilin aroma wia nie ek..? Wia snap time belum nyalakan api kat lilin nie.
 
Kiut kan..? bentuk hati dan munge ;)
Harap harap blog wia wangi bila nyalakan lilin nie ;)
Hehe.. jarang buat entri pasal aroma bagai. Kenkadang orang suka letak muzik dalam blog masing masing untuk hiburan. Macam wia doolu doolu tapi sekarang wia dah tak letak apa apa lagu lagi. Lebih selesa. Tapi tak salah juga letak haruman aroma yang terdapat pada lilin tue sekali berkala kala kan..? Hee. Senyum selalu ye dan ceriakna lah hati ini walaupun pomblem sentiasa datang tanpa di duga.
#Macam remaja belasan tahun..auw!
Okey Selamat Hujung minggu uoOls. Terima kasih pada yang follow blog wia nie.. moga uoOls ada cara tersendiri untuk mengatasi masalah uoOls, jika ada. Wia berharap keajaiban akan muncul seiring usaha tak putus. Doa doakan ek. Stay lla di blog wia ni sambil nyalakan lilin wangi yang wia sediakan even harumannya tak sama seperti bau vanilla, tapi ia cukup segarkan minda uoOls.

Heppy berblogging dan jangan lupa kelik HB wia tau ;)
P/s :  Makan lunch hari nie  Sambal Petai  , Feveret wia. Walla !

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi