Wednesday, 16 May 2012

16 Mei - Selamat Hari Guru terutama Buat Mak :)

Assalamualaikum. Dikesempatan hari ni bersempena 16 Mei wia nak ucapkan Selamat Hari Guru buat mak dan guru² yang telah mengajar wia..Sejak dari wia tak mengenal huruf ABC dan juga nombor 123 sehinggalah pandai membaca, menulis dan mengira.


Daripada Taski, kemudian ke Sekolah Rendah nak nyatakan puolak banyak #Ingat tapi tak mampu nak menaip dan termasuk lah Sekolah Menengah masa tingkatan 1 hingga tingkatan 5. Kemudian Tingkatan 6. Subhanallah:')



Banyak guru bersilih ganti. Sekolah Rendah pulak wia berpindah² ikut keluarga. Memang banyak guru yang mengajar. Yang sayangnya dari Taski hingga ke sekolah rendah darjah 3 mungkin, wia ingat² lupa muka cikgu dan adanya tak kenal langsung. Sehinggalah naik darjah 4 dan sehinggalah sekarang, baru kita kenal siapa cikgu. Mukanya dan segala perwatakannya..


Semalam mak dapat hadiah in advance dari murid²nya..Mak wia seorang usatazah. dan semalam sambutannya in advance, hari ni pulak yang lain pulak. Bestnya jadik cikgu. HeHe. Boleh dapat hadiah banyak. Comei² pulak tu..Hiks. Suka tengok.. Meriah ;)

Antara hadiahnya :)
Comei² kan? :]
Tumpang heppi mak :'D
Selamat Hari Guru, Mak.. Gambar pagi tadi ;p

"Selamat Hari Guru buat Guru Guru seluruh Malaysia "
..Terima Kasih Cikgu, Jasamu Dikenang..

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi