Tuesday, 15 May 2012

S U B H A N A L L A H ♥

Assalamualaikum. Banyaknya undangan kenduri kawin.. Alhamdulillah ramai yang dah bertemu jodoh dengan pasangan masing²..Tak kurang juga ramainya upcoming baby :) Segala puji bagi Allah yang mengurniakan zuriat buat mereka. Semoga ibu² ini dilindungi dan dirahmati..


Seronok dan teruja melihat mereka pasangan yang bakal berkawin. Malah sedikit sebanyak terlekat pada wia :) Begitu juga kisahnya pada mereka yang sedang menikmati alam mengandung yang penuh 1001 pengalaman..Walaupun wia sendiri belum menempuh kedua² alam baik alam berkahwin ataupun alam mengandung. Yang wia pasti nikmat Allah  sangat luas.



Sekejap masa berlalu tanpa kita sedari. Kadang kita lihat, pasangan bercinta. Kemudian mereka bertunang, dan kemudian buat persiapan. Tuptup dah pun selamat berkahwin. Begitu juga selepas kawin, diberi rezeki anak, kemudian saat ibu mengandung selama 9 bulan 10 hari. Kemudian melahirkan baby² yang comei baik lelaki ataupun perempuan :)


Semuanya pantas berlalu. dalam sedar tak sedar..Begitu yang wia perhatikan. Sesungguhnya seronok melihat perubahan masa yang sedikir demi sedikit perkembangan berlaku :') Lumrahkan.? Memang hari² kita tengok perubahan ni, sebenarnya kita pon akan mengalami perubahan yang sama. #Tanpa kita sedari.



Sebab tu, wia nak ucapkan Selamat Pengantin Baru in advance buat bakal pengantin yang bakal mendirikan rumahtangga sempena cuti sekolah yang akan datang. Begitu juga buat bakal ibu²..Selamat Melahirkan baby yang sihat dan comei ..Hee


Wia tumpang heppi.. Bukan sengaja menaip entri sebegini, cuma nak curah rasa kegembiraan melihat orang disekeliling bahagia. Selamat menempuh apa jua cabaran hidup ! =D Yang penting hati gembira, semuaya jadik ceria. (^______^) Berharap impian jadi kenyataan. Bubye!

1 comment:

  1. cuti skola ni ain nk p wed kwn yg jadi pengapit masa ain kawen aritu ;))berkat jd pengapit lah kan..hihi

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi