Thursday, 3 May 2012

Sambil Menyelam Minum Air ;)

Assalamualaikum..Sekarang rutin harian wia adalah seakan suri rumah. Bangun pagi terus mengemas, mencuci dan menyapu, menyidai dan memasak. Pendek kata dua minggu ni sejak balik dari Shah Alam hanya berdobi rumah memandangkan wia masih tak buat apa apa..Dengan harapan nak jadi suri rumah sepenuh masa ;p



Perancangan masa depan, memang wia nak sambung belajar..Tapi mungkin setahun kemudian ataupun tengok dari semasa ke semasa. Sekarang nak kena cari kerja utk dapatkan 'income' bulanan. Serius, mencabar uoOls,,Mana tak nya tak penah ada pengalaman kerja sekali pun. Aigoo..



Wia sekaranng bergelar 'Fresh graduate' yang tak bertauliah sebab belum konvo tapi wia tak nak menganggur terlalu lama. Lelah dan berat badan kui mendadak la jawabnya..Susah nak shopping atau nak menabung kalau tak ada simpanan. >_____<



Nak juga merasa wang saku dan pendapatan sendiri.. Doakan wia cepat dapat kerja. Semangat yang kuat dan serius wia kaki menaip..Ada tak kerja macam tu.. Buat sementara kata orang kena la timba pengalaman banyak banyak. Baru tahu asam garam alam pekerjaan. Oh nak kerja...! $_$




Sambil bersantai dekat rumah, sekali lagi wia bertukar header . Lebih simple mungkin. #Senyum. Nampak lebih matang kot.. Ohhoo minat sunggoh tukaq header blog. Tapi wia pandai buat yang mudah dan tak payah nak serabut kepala. Teringin nak jadik orang bekerjaya.



Semuanya orang bermula dengan kosong 'zero' kan.? sebelum menjadi seseorang.. Setuju tak ? Doakan wia jadi seorang yang bekerjaya. Serius, business woman jugak minat wia (",) tengok cemana nanti... Insha Allah nak cuba semuanya dan takkan memilih.

1 comment:

  1. Same la kite.! bila la nk dapek kojo ni.. bosan dah dok rumah. :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi