Wednesday, 2 May 2012

Permulaan Mei - SANTAI ;)

Assalamualaikum..Selamat Datang bulan baru Mei dan Selamat Tinggal bulan April yang tinggalkan 1001 kenangan. Mudah mudahan bulan baru beri berita baik buat wia dan keluarga. Amin :) Sempena cuti Hari Buruh semalam, sesi masak masak, shopping dan balik kampung adalah aktiviti wia..


Dek lama tak makan sup sama ada beli ataupun buat, terasa nak makan sup tulang semalam. Terus pegi pasar beli barang untuk masak sup, langsung masak. Yup semalam sesi memasak di awalkan. Dan makan pun haruslah awal. Sesudah masak uoOls..Dan ini dia sup tulang yang masih panas di tungku dapur..Masih dalam periuk.. Panasss berasapp tu.. HeHe..


Petang sikit ayah ajak pegi shopping dekat ECONSAVE ! Apa lagi terus bersiap siap.. Tak beli apapun..ihiks. Reben comel dan ais krim jaa. Yang lain  sedikit kudapan dan jeruk. Erkk perlu ke dinyatakan dalam ni.. Haha.


Selepas cuci mata, dek ECONSAVE dekat dengan kampung, weouls balik kampung. Yippe! Boleh main dengan rabbit dan baby Taqeef ;) Dan kebetulan, ada pasar malam dan cuti semalam. Ramai yang ada kat umah tok sebelah ayah wia.. Meriah uoOls..Makan buah, makan kerepek dan main dengan baby taqeef yang bambam tu..Geram ..Hikss.

Geramnya dekat baby taqeef ;)



Sup tulang panas dari tungku dapur ;p


Dan wia juga turut heppi :]



Bersama famili sepanjang cuti adalah yang terbaik. Dan wia superb duper heppi :) Sudah masanya fikirkan strategi untuk masa depan. Leh sesiapa beri cadangan.? Risu la nak masuk alam pekerjaaan -_____-".. Doakan wia dapat kerja yang bagus, Amin. P/s : dan ramai yang cakap wia dah gemuk. Hadoii..Kena kurus camni. Hukhuk.

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi