Sunday, 27 May 2012

Comelnya..Geram ! :D

Assalamualaikum. Salam hujung minggu. Tengok baby yang comei pasti tak jemu mata memandang. Nak nak  pipi yang bambam, rasa nak gigit jaa. Geram ! =D Wia pantang nampak baby tak kira gegirl ka boboy. Semuanya rasa comei dimata wia. Kihkih


Kalau baby yang baik tak nangis kalau orang yang tak dikenali dukung. Lagi best! rasa macam nak jaga terus. Bawa balik rumah. Mesti senang tak banyak karenah ;) Macam nak jadik "Babysitter" pulak :P Sebab baby memang kerjanya makan, minum, main, tido. Hee..


Sepupu Bongsu - Taqeef
Comeikan..? :) Putih gebu, pipi bambam, dan mulut halus kemerahan. Pakej lengkap yang buat wia tak jemu memandang. Kan dah jadi wallpaper henfon Nokia wia ;) Nak ngadap muka comei ni hari².. Suka sangat! Sebab tu kalau dalam seminggu tak jumpa, rindu sangat. #Senyum.


Sekarang dah tak ramai baby kecik dikalangan sepupu² wia kerana sekarang depa dah membesar. Yang ada tu pasti jadi perhatian. Adik bongsu wia pun dah berumur 10 tahun. Dah tak boleh dukung² dan main acan cak ciluk lagit. Pok amai amai ataupung cak cekur udang gamit :)



Comelkan bayi.. Pipi gebusSss ;)

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi