Monday, 7 May 2012

Mi Kari Ketam Unik ! :D

Assalamualaikum. Suatu pagi wia tengok MHI (Malaysia Hari Ini) rancangan terbitan TV3 yang ada buat slot masakan tentang Mi Ketam. Gaya masak, mangkuk dan juga pekerja jemputan yang datang buat masak masak sangat sama dengan restoran Mi Ketam yang pernah wia makan ;)



Sekali Ally Iskandar pengacara sebut pasal lokasi dekat Seksyen 7.. SAH!! Memang kedai yang wia penah makan mi kari ketam yang sedapp meletopp tu.. Hikhik. Terus teruja tunjuk kat mak ayah yang wia penah makan situ.. Kedai tu juga wia nak ajak famili wia makan tempoh hari. Memang mabeless kari dia.. Lain dari yang lain. # Thumb UP


Kedai Mi Ketam dari luar ;)

Menu ;p

Slupp Mi Kari Ketam ;)

mcm sihat gemuk wia dlm gambar nih =D

bersama Kak Ima :]

Zoom sikit. Nyum nyum :)

Laici Kang sedapp katsitu :)
Pasti wia rindu rasa mi kari ketam ni.. Wia pernah makan 3 ke 4 kali kalau tak salah..Hehe. Ada juga pernah rasa masak ketam bercili dan nasi goreng ketam. Juga sedapp. Tapi sedap lagi mi kari ketam. Oh ya air memang tak ada pilihan kat restoran ni. Memang menu air utama air laici kang dan air buah saja.


Kalau nak cuba pergilah Seksyen 7 Shah Alam. Belakang Unisel..Pernah masuk Jalan Jalan Cari Makan..Tak menyesal makan situ. Harga juga berpatutan. #Puas Hati.. Okeylah, saja terjumpa gambar lama makan mi ketam. Sorry entri lama basi ;p

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi