Thursday 1 July 2010

ღ..Award Itu AnuGerah..ღ

Salam semua reader..blogger dan follower blog ni yang lebih kepada tersurat tersirat kisah hidup owner blog nih..pagi ni bukak je blog nampak di cbox..nampak Kak Dawy beri msg dapat award dari blog dia..alhamdulillah,,dah lama aku tak dapat award sudah sekian lama..agak sedeh tapi masih ada yang sudi bagi..terima Kasih daun keladi..hehehe=)

Nak tengok award yang aku dapat..comel dan meriah sangat tau sampai2 aku teruja gitu kerna awardnya tertera "The Bestest Blog"..so,,maknanya blog aku..
bahagianya! terima kasih untuk "The Greatest Award Blog"...amat2 hargai..;)


Soalan pertama berbunyi..
1. Anda mesti memuji si pemberi award .
Si pemberi award kali ni iaitu Kak Dawy adalah seorang yang comel dan bermurah hati sebabnya...tengok blognya yang kreatif dan sudi bagi aku award yang meriah nih. terima kasih sesangat  Kak Dawy..saya punya bestest blog ke?..;) ngee~

Soalan kedua pula adalah..
2. Sila bagi award ini kepada 10 bloggers yang lain .
Siapa ye (:
Sudi la ambik blogger sekalian kerna anda semua adalah yang terbaik;)


Soalan seterusnya adalah ;

3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger tadi .
Pada semua reader yang,,sila la ambik award nih untuk keceriaan berpanjangan..mudah2an ukhuwah fillah kita akan berterusan hendakNYa..amin*

Soalan lagi..

4. Bagaimana anda digelar blogger yang best ?
hehe..soalan ni agak sukar sebab rasanya Kak Dawy tahu jawapannya..dan kalau bagi saya mungkin kena tulis blog dengan hati =) insyaALLAH...tapi bagi saya blog semua orang adalah yang terBEST..!


soalan dah habis lahh
tag 10 penerima award in.. 
nak kena tag sapuloh..sape ye saya nak tag..
entah la..;) mungkin..Kak Dawy yang comel..Kak Dawy yang manja..dan kak Dawy yang murah hati..maaf la.gurau2 mesra gittu !
saya tak tag sape2..tapi buat blogger yang dikasihi terutama reader blog nih..ambik la dikala kelapangan..dengan terbuka luas..award ni milik semua reader blog aku=D


Akhir kata..selamat pagi semua dan ceria2 selalu~ pagi ni di bumi selangor cuaca amat baik dan kebetulan aku xde kelas hari ni..jadi kita enjoy...!!~
hahaha:p bobo' dan mamam la kejenya.....;) wink!


Syukur masih dapat hirup udara segar..dan mudah2an kita hambaNya sentiasa dalam rahmat Yang Esa..aMin*...Selamat berblogging dan berblogwalking..hehe .Dan sesiapa nak bagi award,,kecik tapak tangan nyiru aku tadahkan untuk terima..gracias ! ngee..=D

--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi