Sunday 4 July 2010

ღ..PeRasan Ku Cinta Sayang Dear..ღ

Assalamualaikum dan selamat malam geng alam maya semua..moga korang sentiasa ceria hendaknya..malam ni nak cakap dan kalau boleh nak bagitau 1 dunia yang dalam hatiku kini ada taman..chops! bukan aku nak mengarut ke hape ke ye..bukan la maksud kini tu macam lah sebelum2 nih hati aku takde taman cinta berbunga bahagia <3 tapi kini lagi2 bunge2 dalam taman hatiku lagi mekar harum mewangi dan harapkan akan segar selamanya..amin* 
Sebabnya si dear sekarang semakin hari semakin serius dengan hubungan kami. Alhamdulillah aku cukup heppi dengan semua nih. Kadang2 dia bagitau dia akn jaga aku baik2..dah mula kumpul duit.dan paling aku rasa terharu..dia cakap dia akan bahagia kan aku dan takkan buat aku nanges lagi walaupun kadang2 aku yang buat si dear majuk sebab aku nakal & tak dengar kata..(,")tapi aku syukur dear tak penah marah lama kalau dipujuk =)



Kebelakangan nih kami masih ok senyum sama2..gelak ketawa. Walaupun dear penat bekeje sehari tapi tak penah miss call atau sms aku..heppi kuasa 9 dah tau ! bukannya apa aku suka dear dari hari ke hari. Aku berharap hubungan kami kekal selamanya. InsyaALLAH..aku nak dear yang pertama dan terakhir dalam hidupku.amin*

.:.Raudzi & Rabiatul.:.
...(¯`v´¯)
..... •.¸.•´
...¸.•´
.. (


teramat sayang plus 1001 perasaan dan sukar untuk aku luah dalam blog nih sebab jarang2 aku luah perasaan kasih dan sayang dalam blog kiut miut aku ni;)

Si dear my prince

 Incik bf yang daku sayangi..
Terima kaSih kerana menjaga hati ini.Jugak gracias kerana selalu ada desisi. toce loving kerana dear jiwaku dan kolam hati ini berseri..kerana dear jugak dalam hatiku ada taman..dan dalam taman ada rama2 yang comel sebagai penyeri.Harumnya bunga2 segar menghiasi=) moga kita bahagia dan bersatu sebagai pasangan yang sah my dear <3
 


Hubungan cinta kita dear mengajarku batas2 antara Adam dan Hawa. Dear seorang yang selalu mendorong aku untuk sesuatu yang baik dan mencegah yang dilarang. Dan kerna itu aku bahagia dear..amat bahagia. Ilysm my lOve ^^
tapi apa yang lebih penting insting (maaf kalau salah eja) antara kita amat kuat.Dear boleh membaca hati ini..sayang ketat2..ngee (:
Selamat malam my dear..tika aku menaip n3 nih si dear pasti dah dibuai mimpi yang indah. Beradu di kamar yang empuk dan bantal kesayangan kerna seharian letih bekeje. Sayangmu harap dear dapat lena yang cukup..insyaALLAH * dan maafkan saya andai terkasar bahasa..dan maafkan sayangmu jugak kerana mencoret tentangmu di blog comei syg :)

Okieh selamat malam semua..dan malam ni aku bahagia daan aku harap bahagia dalam diri aku dan si dear takkan peudar sampai bila2..amin* lumrah lah hidup berkapel nanges,cemburu,marah adalah asam garam dalam hubungan cinta katanya..(: malam ni dalam hati ada taman <3 yeah..! aku berjaya luahkan..kerna mood nak romantis jiwang dataang bila tengok template membe ousmate pegi pameran pengantin di midvalley tadi..

Wawa..macam2 pakej ada. Sediakan duit je. Naik teruja jugak aaku tadi tapi nasib aku tak pegi lagi pameran tue tapi kalau pegi dan tentu2 rasa cam nak pakai baju wedding tu semua ngan pelamin..ahaks! eeeeii gatainya aku malam nih.. tapi sekali sekala rasanya..hikhik :p

Selamat lewat malam dan selamat berblogging dan berblogwalking reader dan follower semua. Moga korang jugak seperti aku dan aku haarap rasa ini persaan ini akan kekal hingga hujung nyawa..kerana aku bahaagia dengan si dear..kekaSih hati :-*

Salam manis chenta <3
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi