Thursday 1 July 2010

ღ..Bulan Julai..Bulan Yang Bahagia (hOpE)..ღ

Salam  manis dari cik empunya buat blogger,,reader dan follower blog kiut miut nih.hehe .Hari ni dah masuk bulan Julai aka Bulan 7..pejam celik pejam jelik hubungan aku dan si dear pun dah genap 2 tahun sebulan,,ehee=D banyak yang berlaku dalam bulan Jun dan Mei time aku cootie sem lepas. Puas jugak berjalan-jalan ngan famili dan Si dear..hehe. waa..aku rindu kenangan itu .

Mulanya hari ni bersamaan 01 Julai..aku sekarang pun dalam minggu pertama sem nie..alhamdulillah ok.lecturer pun dah kenal..semangat baru .azam bulan baru pun ada cuma tak tahu la sikap boros aku nih leh hilang ke tak..ngee^^
Girls Myspace Comments


Sebabnya sekarang aku rasa sukakan fesyen muslimah yang sekarang segak dan galak dengan tudungnya yang tak putus-putus pelbagai corak yang cantik-cantik..serius aku minat! =) tapi nak tak nak ..tak mao terlau boros untuk kehendak dan membazir..sekurang-kurangnya kena tunggu ptptn masyuk dulu..baru best katanya,,ngaa~
tapi aku kan pmpuan mesti la nak kena bergaya gittu! sebabnya remaja pun datang hanya sekali seumur hidup .Aku nak lebih bermakna hidup remajaku untuk kepuasan zaman dewasa nnt..ups tak ngaku dewasa tapi pssstt belia je ok! hee=D (lebih kurang la kan)..sengal ubi la katakan..
Eh cakap pasal sengal UBI..dan sengal KENTANG..cam sedapp je bunyiknya kan..hehe . Ni kalau cakap kat mak mesti mak cakap aku terikut2 longat remaja zaman kini.tapi cam beSh jugak kadang2 gunakan..cam sweet gitu! ngee..

Quotes Myspace Comments


Walaweh dan petang nih rasa dah cukup puas tido kerana seharian xde kelas sebab dibatalkan..so,,i'm free tOday..so heppy! dan malam ni ingat nak pegi Festival Usahan Islam yang diadakan kat kampus nie..dan aku rasa nak window sopink dulu kot. sebabnya kata si dear beli apa yang perlu je..;) kebetulan kawan pun ramai dah balik..huhu. Cam tak best sangat tapi xpe la.hati kena kuat..sebab tak lama je..pastu masa cepat berlalu..masa untuk balik ke umah pasti akan ada dan tiba bila datang saatnya..waa..cam puitis pulak kan,.hahaha:p

Quotes Myspace Comments
Ok lah..dan nak diner time.Akhir kata sampai sini dulu n3 aku di awal bulan Julai..nnt aku hapdate apa yang berlaku lagi..rindu rasanya kalau tak hapdate sejak2 kat U nie..sebabnya wifi pun dah makin upgrade .Jadi...nak senyum puas-puas bila hati dah tenang..alhamdulillah;) Si dear dah memahami...sayang ketat2..ups! hee:D


--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi