Tuesday 27 July 2010

Entri Tertunda..Ouh !

Entri tertunda malam tadi..Ouh !Assalamualaikum para bl0gger yang berkunjung ataupun f0ll0wer vvip ku sekalian. Hari ni hari baik yakni genap 15 Syaaban 1431H bersamaan 26 Julai 2010 Masihi..atau hari nie nama fam0usnya niSfu Sya'ban. Cepat je masa berlalu ~ Sebenarnya aku pun tak perasaan hari nih dah genap 15 Sya'ban. Kalau tak mesti aku puasa..buat sunat kata orang. Besar pahalanya.. mudah2an* tapi itu lah aku dapat tau pun kat dalam FB tadi. Ramai yang puasa,tapi aku terlepas waktu tu.. sangat2 lah kecik hati. Sebabnya tak dapat raikan peluang keemasan yang julung-julung mrebut pahala rahmat berganda di bulan Nisfu Sya'ban:) tak pe lah yang lepas jangan dikenang. Harap-harap tahun lepas aku b0leh puasa..dan tak lupa lagi :(

Okieh hari nih kelas amat relax, dan kelas marketing ada discussi0n group mengenai bab baru, bab 3..haha. ok la kan baru. minggu ke-5. mmg cepat masa berlalu, sampai-sampaikan aku rasa macam nak cepat sangat habes. Walau pun kelas best dan sharp time,ahaks! ada banyak mende jugak yang tak best dan tak ser0nok sbb 2 orang member baik aku jecy ngan fatin demam. Smpai kena cucuk. huh! mmg panas..kesian diorang T___T dan kesian aku jugak sebab kesunyian yang k0song sebab teman sekepala tak hadir. Kebetulan Fatin dan Jecy roomate. Jadi sakit pun sama-samaa. Cam kembr pula diorang kan. lucu sangat ! tapi aku pegi melawat diorang tadi, pucat je. teng0k bekalan ubat..nah! tak sanggup tu nak telan. sebenarnya diorang balik camping tanpa warm up katanya.. tu yang saket mengejut tu..psstt *nasib aku tak pegi..(ada baiknya dengar cakap yang tersayang) ngee :D
Girls Myspace Comments
Lepas tu korang teng0k gambar nih yang menunjukkan aku yang di ibaratkan macam kucing yang mengharapkan kasih sayang :( mana tak nya setiap minggu, geng-geng aku balik umah c0z umaah diorang dekat. Walau jauh sekalipun dioraang ada umah pakwe ler, membe terdekat laa. takpunumah sedara. Bukan na menyesal ke apa, cuma sedikit kecewa Hmm:l aku b0leh di ibaratkan kucin c0mei kat atas tu yang perlukan kasih sayang sentiasa untuk harungi hari-hari "bad" aku tanpa rasa sunyi dan terpinggir di kota Putri..eh2 Batang Berjuntai,Selang0r..kdang2 aku down susah orang nak perasan tapi itula kenyataan hidup yang perlu aku lalui..* entri nie bersambung yang semalam sebab line tiba-tiba putus dan xde langsung malam tadi sampai aku mencari line guna t0ngkat bintang hati..tapi hmm O__o keputusanya amat kecewa ! down dan baca n0vel je.huh!
Girls Myspace Comments
Bila baca novel mula berangan-angan..tapi lumrah gadis kecil seperti aku untuk cuba mengecapi impian selagi termampu..insyaaAllah.Semuanya akan tercapai sedikit demi sedikit sebab aku percaya..tiada yang mustahil melainkan dengan kuasa Allah Yang Esa..best bila nak mula masuk alam n0vel tapi..terfikir pulak bila cuti nnt nak balik umah ke tak time puasa nnt. Resah jugak bila fikir jauh dan nak kena naik banyak kenderaan. Ouhh!!.. dilema dalam perasaan aku yang bercelaru~

Okieh lah, nak BW (blogwalking jap) dah lama tak r0nda-ronda. Nak cari ilmu, nak cari pendapat, nak nak brjumpa kawan baru.. harap-harap aku jumpa jawapan yang aku cari selama nie..amin* Salam nifsu sya'ban dan sama-samalah kita terangkan malam nifsu sya'ban dengan segala amalan yang membawa kita dekat pada Allah, pada Hati..pada Iman dan taqwa:) k0rang----> mood aku : terima apa adanya dan bersyukur. 

nota buat tersayang~~> malam tadi adalah satu dugaan kecil buat aku dan si dear.eh coret-c0ret, baru aku perasan aku daah lama tak tempek gambar sendiri dalam entri~ biarlah dulu..nnt dah ada photoshoot c0mei2 baru tempek :) ngee:D chill semua <3 dan smile always c(= trademark aku dulu-dulu time jadik m0del colgate waktu di bangku sekolah.. eh j0m bekpes !! mmg terang lagi bersuluh aku tak puasa sya'ban semalam dan hari ni ;( tapi korang... i miss him ang famili n0w. apa patut aku buat?..

Yang menaip ikhlas dari hati,
---;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi