Thursday, 8 July 2010

ღ..Pilu Dinihari..ღ

Salam dan selamat malam blogger yang dikasihi..wee rasa gian nak menaip sudah mari !! cakap kuat2 sambil ketuk-ketuk keyboard lappy biru nih. Aku tau walau malam ni aku sedeh tapi aku kena tabah jugak. Aku manusia biasa yang tak cukup untuk bersabar...aku punya perasaan tapi siapa tahu dear?..ahh cukup hanya desitu. Terkilan dalam hati..sedu sedan dalam nyata..fantasi menggapai di alam mimpi. Tapi bila di alam maya nih aku terasa nak luah apa yang aku rasa..mungkin agak peribadi tapi biarlah..kerana kisah itu tersurat tersirat yang dalam.

Aku suka itu.. Dia suka ini..aku suka ini..dia suka itu..kenapa perlu macam tu?? tak pelik kah??.. Aku hairan..tanda soaal seakan kehujanan dalam otak aku yang berlipat nih. Ouh padat !~ Aku runsing..aku nanges T_______T  nanges dengan perasaan yang membaur.. hanya perempuan yang memahami hati ini.. Tolong lah.. aku yang bingung .
 
Girls Myspace Comments



Dalam kegelapan aku menanges.. mengharap pengertian bahawa ada yang memahami apa itu pilu dinihariku...yang bisa ditanggung hati ini..aku berharap berdoa..dan hati itu memahami..akhirnya...! heppy ending (:

Selamat berblogging dan berblogwalking kawan-kawan..tetap nak hapdate..walau tenet slow ngan wifi kampus yang cam siput sedut kata 0tai blogger..ngaa ~ happi midnite..psstt tadi aku nanges2 sambil kesat mukus kat tisu itu itu dan itu..dan sekarang aku dah senyum..senyum dan senyum...sebab si dear dah pujuk dan dear pun kembali senyum..^^

Salam ManiS tsk tsk,
--;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi