Friday, 16 July 2010

ღ..Rehat Panjang Mood Berbeza..ღ

Assalamualaikum blogger serta pembaca yang berkunjung ke bl0g ku ini..selawat dan salam aku panjatkan pada ilahi kerana dengan izinNya aku masih b0leh bernafas dan menikmati segala penciptaan Sang Pencipta yang Maha Kuasa..Selamat Hari Jumaat semua. Salam penghulu segala hari..moga keberkatan dari Ilahi milik kita semua terutama buat muslimin dan muslimat saudara Islamku :)

Hari ni aku masih seperti semalam atau kelmarin..yakni bebas dari kelas. Disebabkan cuaca pagi Jumaat ni suam suam kuku..rasa kemalasan melanda diri ini. Bangun je dalam keadaan tak sarap. mandi dan terus bukak lappy..sampai saat nih aku tak makan apapun untuk di isi pada tong perutku..hehe ;) jam sekarang menunjukkan dah pukul 11 pagi..so, dah nak sampai lunch time..nak kena gegas bersiap sebab ada sedang menunggu..wink*
 
Sebenarnya nak menghapdate pasal duet ptpeterpan..eh tak tak. Duit ptptn yang tak masyuk-masyuk. Runsing rasanya.. bila gaji tak masuk jadi perbelanjaan terbatas gitu ye kawan-kawan..ouh bilakan ia nak masuk. Dengar-dengar nak masuk bulan 8 nih..tapi masih belum muktamad lagi. Bila kau dengar adekku Ana Nana dah masuk ptpeterpan dia..rasa cam ouh cemburunya !~
 
Jadi sekarang nih aku kena la berjimat cermat dalam berbelanja untuk tidak b0ros setelah dikawal oleh incik boyfie merangkap kawan baik dan pengurus kewangan aku..hehe=D walaupun jauh beribu-ribu milion lemon tapi rasa dekat dihato bila selalu berkomunikasi..hikhik. Fewhh ! apepun aku kena sabar dan sabar mungkin ada hikmah gaji masyuk lambat dan dugaan itu satu cabaran.. manakan tidak takkan la aku nak berfoya-foya dengan wang yang ciput tu. Nak tak nak kena jugak berjimat..!

Tapi bersabar aku seorang pembor0s nih??! yup tu sikap aku kalau ada duet di tangan. Ape je nampak dimata yang cantik-cantik mesti nak beli walaupun kadang2 duit tu perlu digunakan untuk sesetengah hal..ouh O.o bersabarlah..
money money where are yu?..i miss yu al0t! ahaksz!..
Cartoons Myspace Comments

Okieh dah dah aku tak nak rosakkan mood Jumaat yang ceria nih dengan kekusutan wang sekarang..ouh nnt aku akan buat n3 pasal peterpan yang menyeksakan itu..dulu,kini dan selamanya..ngaa~ tapi sekarang tak nak cakap panjang..tak mao coret-coret lagi..s0meone waitin f0r me ! ouh lunch fOod..haha. sengal. Sebenarnya makcik kafe tu yang dok tunggu aku pegi menabung duit kat dia beli makanan yang dia jual. Ouh Tidakkk !
Cartoons Myspace Comments
Baiklah,nak pegi siap dulu sebab perut pun nak kriuk kriuk. tambah2 aku bukan seorang pendiet yang tak seimbang gittu..hehe ^^ Selamat berblogging semua kawan-kawan.. minggu ni hari Jumaat ke-3 aku desini..kampus ini..makanan itu dan suasana sekarang..nikmatnya walau ada kelatnya. Pendek kata ambik yang manis lupa-lupakan yang masam dan pahit..Senyum selalu kawan-kawan bl0gger sekalian..have aniCe day (^^,)


Salam keCeriaan dari cik yang menaip guna hati,
---;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi