Saturday 10 July 2010

ღ..Merajuk Sampai Sakit..Yeke??..ღ

Salam dan selamat pagi blogger sekalian..cuaca pagi Sabtu di bumi Selangor agak baik..cerah dan segar. Pagi ni nekad tak nak bekpes sebab perut dah mula sakit-sakit. Tak tahu kenapa..mungkin aku tak sehat arini. Perlu banyak rest je. Mood nak menaip ada tapi hilang idea..walau malam tadi banyak yang dicerita berkongsi bersama..huu :(
http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com 
Hari nih tak sempat nak blogwalking kawan-kawan lain sebab perut ni mmg tengah tak ok. Perasaan ingin menaip bagai meronta-ronta..ececeh. Sebab tu aku taip untuk hapdate untuk hari ni. Assgment??..ups! sudaa ada. Human Resources..bagi aku menarik. Tapi aku belum settle lagi sebab belum ada risalah atau surat khabar lagi di tangan untuk cari 2 keping mengenai bisnez dan 2 lagi mengenai bidang lain. C0ntoh IT atau engine..ngaa~ hebat kan?..
Tapi lepas je taip n3 ni aku nak tido. Sakit dah sengat2 nih. Tak tahan lagi dahh. Memang dugaan seorang pompuan..erkk. Mudah2an aku cepat sembuh..Sekarang nak fikir pun rasa otak dah xleh fikir..tsk tsk. Dan aku harap reader sekalian doakan aku.... dan sebenarnya mengidam semalam tak makan pun buah tu..tapi effect dia cam aku makan pulak semalam..sob sob T______T tapi tu semua ada kaitan jugak..hanya yang faham akan faham. Huh ! hari Sabtu yang sunyi aku nak tido dan rest puas-puas..Petang ni ke insyaALLAH aku akan blogwalking dan bersiar-siar di blog yang lain ek..

Get Well Myspace Comments
Doakan kesembuhan aku yang sakitnya hanya tuhan yang tau..Selamat berblogging kawan-kawan. Moga korang habiskan hari Sabtu korang dengan enjoy dan sukses..aku nak rest lama-lama. Dan bila bangun nak lakukan sesuatu yang lain pulak. Kawan-kawan FB dan blogger semua senyap. rasa sunyi jugak kan..tapi xpe aku terima apa adanya..yang pasti aku sakit sekarang dan Tuhan sayangkan aku sebab Yang Ilahi melimpahkan kesakitan yang kaum lain xde---> pSstt..Syukurnya !~

Girls Myspace Comments
 purplish l0veto (:
 
nota buat tersayang---> malam tadi tengok cite avatar dengan ousmate-ousmate yang tinggal. Best jugak cite tu..2jam jugak la tonton cite tu;) dan malam tadi jugak aku merajuk dengan si dear..hmm :( naseb tadi pagi dah pujuk O.o kalau tak makin sakit lagi la perut aku nih..nak rest dah la. Okieh..kepada blogger yang berkunjung dan membaca. Didahulukan ngan salam dan tenkiu so muchx ! tinggalkan link anda di cbox kiut miut saya ye.. ^^

Apepun yang berlaku aku mesti fikir p0sitif..dan ups salam manis semua. Cik empunya blog nak rest dulu.chow !! =D
Doakan daku ==> Tysm x.o.x.o 

--;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi