Sunday, 18 July 2010

Hujung Minggu..Hoorey =D

Salam dan selamat berhujung minggu semua para bl0gger dan follower blog daku ini.. Hepp hari nih dah habes cuti-cuti yang memb0sankan.. es0k dah mula kelas. Best sangat-sangat ! mulanya aku nak sangat hapdate blog awal-awal pagi..tapi disebabkana cuaca yang sejuk membantutkan aku untuk berhadapan depan skrin dan berstori. Hehe. Sebenarnya hari aahad yang ceria ni aku bermalas-malasan atas katil untuk spa dan manjakan diri.. oleh sebab tu aku hanya berblogwalking sahaja ;) tu pun best eksersais pagi-pagi.. macam2 cerita aku dapat^^
Girls Myspace Comments

Korang..sejak dua tiga hari nih cuaca kat bumi Kuala Selangor ni sejuk sangat. Dah macam negara 4 musim aku rasa..cuma kat U aku ni tak penah merasa salji dan musim bunga je..yang luruh semua dah.. pagi-pagi rasa cam berkabus. Walaupun jam dah menunjukkan pukul 12 tengahari aku tetap rasa macam baru pukul 8 pagi sebab tak berapa panas..cuaca yang mendamaikan.. dan aku merasai nikmat itu hinggakan malas nak mandi dan turun kafe beli lunch ;p


Tapi aku nak stori kat sini yang hari ni aku belajar pakai shawl dengan ousmate aku.. sebenarnya aku dah pakai banyak kali tapi bukan yang ada seni la kan. Pakai besa-besa je. Lilit sana lilit sini..dah rasa macam tak selesa. Jadi bila kau tengok membe aku pakai comei-comei rasa cam cemburu la pulakkan =D maka dengan berbesar hati aku belajar tekun dengan ousmat aku Jijah yang mahir dalam bab selendang nih. katanya mudah je nak pakai kalau dah biasa:)


So. aku mulalah belajar perlahan-lahan lepas lunch tadi. mulanya caam kek0k tapi lama-lama cam teruja pulak bila dah puas hati. Sebenarnya jugak sebelum ni aku ada belajar dengan seorang membe jugak.. dia ajar dua cara. kemas ! tapi step dia aku susah nak ingat.. tapi satu je prinsi memakai tudung nih. Asalkan memenuhi kriteria menutup aurat yang sempurna.. alhamdulillah semuanya cantik ! ;)


Akhirnya lepas 3 kali praktis pakai sendiri, aku b0leh memakai shawl dengan jayanya..ahaks! kepuasan terasa.. rasa selesa bila kena gaya pemakaiannya. Keyakinan pun bertambah bila kita rasa selesa. hooyeh =D aku berjaya kawan-kawan.. Jadi, aku bercadang nak pakai shawl pegi kelas es0k. Olalalala~
dan membe-membe rapatku pun ingin ikut serta..walaweh c(= bestnya!!
Days - Weekend Myspace Comments
So, secara rasminya aku dah mula jinak-jinak dengan perkembangan baru dengan p0sitif dan dasar pandang ke timur tau..ecece;) harap-harap leh nampak manis di depan muslimah lain.. aku bersyukur dilahirkan seorang muslimah kerana menjadi perempuan muslimah tidak  susah untuk bergaya kalau kena caranya..wink* Maaf untuk n3 nih aku tak sempat nak pose sekeping dua gambar..biarlah ia menjadi catatan peribadiku..my precious !


Nota buat tersayang--> Buat si dear tak sabar nak jumpa. imysm (:
Apepun tak sabar nak pakai shawl esok..merasai perubahan agar rasa lebih berkeyakinan. dan nnt awak tengok ye dan harap-harap nampk manis di depan awak.. selamat berdiner dan berhujung minggu my dear hb <3


Salam Manis dari Cik empunya bl0g,,
yang menaip dengan jari, berceloteh tentang hati,
----;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi