Saturday, 17 July 2010

Hati Berkata-Kata..

Assalamualaikum w.b.t buat pembaca dan pengikut blog kesayangan aku nih.. Mula entri aku malam ni nak bagitau pasal mood yang bila seharian tak buat apa terasa sangat cuti ni lama nak habeskan. Di ibaratkan masa seperti tidak bergerak langsung. Huh ! serius tak tentu arah dibuatnya =.= tapi bila fikir2 balik mungkin ada hikmahNya. walaupun tak seberapa tapi aku hargai sangat2..

Petang tadi, aku menon9kan diri di hadapan skrin laptop ni sambik kunyah2 kudapan yang dok kat meja makan tuh..dalam sedar tak sedar nak habes. gurl! tapi perut cam lapar sangat ! tapi takde makanan nak makan. Ouh patut la orang cakap kalau bosan kita lapar.. tiba2 hujan turun kilat sabung-menyabung.. dari kat ruang tamu masuk dalam bilik. Ousmate aku sorang tu dalam bilik jugak mungkin tido kot..huhu. Sayu sangat. Dalam keadaan macam tu teringat mak. terus aku sms..rupanya mak aku puasa ganti hari ni..bila mak nak buat persiapan berbuka aku kembali sorang. 
Cartoons Myspace Comments
 suasana sunyi tapi indah;)
 
Jadi aku cari incik Bf untuk teman.. lama la calling-calling. Hantar sms..dalam sejam baru dear balas. Huh ! naik angin ler. O.o emo sini marah sana. Puas .Aku okey dan hujan kembali reda dan akhirnya berhenti..tup tup si dear ada hal. Aku terus je la buka mista  laptop kawan baik aku tu..yang paling wajib buka sehari adalah fesbuk dan blog.. tapi macam setiap masa buka aku rasa macam tak besh :l sebabnya aku tension dengan satu application FB yang sengal sebab tak keluar-keluar muncul kat profil.
Entah lah bila marah mesti moody rasa cam semua tak kena. Aku godek-godek masih jugak dia tak muncul. tapi aku tengok sehari laagi.kalau tak muncul jugak aku delete. fullstop! dan orang kata tak boleh putus asa untuk sesuatu yang baik. InsyaALLAH aku akan berusaha harap2  kejayaan milik ku..amin*
Walau camana pun aku bersykukur apa adanya..tapi mungkin lumrah  perempuan inginkan kesempurnaan dan mungkin jugak lumrah manusia sendiri yang tak penah puas seperti aku..inginkan lagi dan lagi..hoho. memang aku lah tu bab semua aspek. Sampaikan kadang2..ditegur si dear :p
Rasanya sejuk-sejuk camni, aku nak diner laksa la;) dah pesan kat ousmate tadi sebab tak sempat pegi ngan dia2 dah keluar dah. Jadi sms je tapau..ngaa. Malam ni nak berblogwalking aje lah. okieh lah, laksa pun dok panggil2 dah tu. Lagipun lama dah tak makan.. terliur pulak hari  nih. Jemput sila lah ai nak diner dulu. Maaf atas n3 kosong tapi tersirat dari aku. dan n3 nih tak 100% melambang cite sebenar. Harap Maklum :p Laksa Oh laksa.. 
Salam Manis,
--;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi