Sunday 11 July 2010

ღ..Basikal Baru Adek Badrul..ღ

Salam dan selamat pagi Ahad,hujung minggu yang best katanya..aku pun hari ni rasa puas dan segar sebab cuaca hari ni yang baik dan syukur pagi ni aku bangun dengan fizikal dan tubuh badan yang sihat..masih boleh bernafas untuk menikmati lumrah tuhan Yang Maha Esa. Kawan-kawan korang sarapan apa pagi ni..? aku cuma menu serupa (r0ti plus kacang mentega dengan jalur c0kelat) xsedap mana tapi itulah rezeki namanya.Janji kenyang..xbanyak dua keping je. Sebab time2 sekarang ni aku teringin nak makan bihun g0reng,nasi goreng ke tak pun nasi lemak kat kampung yang wangi-wangi bau pandan ngan daun pisang tu..gulp (telan air liur) tetiba...waa teringinnya :(
 
Takpe tak lama je lagi..kalau kat ostel kita buat cara ostel..huhu (sedapkan hati). Okeylah nak pegi ke tajuk n3..yang tadi tu bel0k-bel0k ckit. Harap maaf (",) Sebenarnya aku nak cite yang adek b0ngsu aku semalam dapat basikal baru kaler biru tua..wawawah,best la dia !sebabnya dah lama dia mintak kat mak ayah akhirnya dapat jugak kat dia sebuah basikal racing yang sederhana kecil..c0mel je.Ada mat guard tinggi gittu kat belakang tau;) hehe..teruja kot even aku tak tengok depan mata>.<
 
Petang semalam patut la aku terasa sangat nak call mak rupanya..ada berita heppi. adek aku si Badrul ni beriaya-ia sakan dengan basikal barunya tau. kata mak tak mahal beli kat Titi ser0ng dalam RM1.40 sen..eh2 silap.! Rm140..yup tu harganya. Mak cakap si c0mel badrul tu yang pilih sendiri kaler tu.mesti dia suka! ngee=D dah agak dah..nak tau teng0k gambar p0se yang diambil oleh adekku Ana Nana melalui teknologi je bila dah jauh2 nih iaitu mms..;) 

So..Camera aCtion..! three,tw0,..0ne ^^
keliCks!! 
.
.
.
.
Pose Si Badrul dengan basikal barunya (:
vr00mmmm!!~

Gambar nie diambil malam tadi..lepas aku dapat mms yang dihantar Ana Nana aku terus call mak dan kata mak adik cik excited sangat sampai main beskal dalam umah..ngaa~ macam yang korang leh tengok mmg dia tengah p0se kat umah pun..hihi=D c0mel sangat ! dan aku rindu dia dan ahli keluarga yang lain :( serius tak tipu ! 

 rindunya akat adek Bard....
pandai p0se kan dia?..hehe=D


Bila aku tanya adek rindu kok yah tak?..dia mesti cakap dengan c0mel. Rindu!..hmm..mmg sayang adek b0ngsu aku ni ketat2.tapi sekarang bila si Badrul dah ada fesbuk senang jugaak nak sembang2 ngan dia..auww rindu terubat yu..teehee;) mmg sangat comel budah darjah dua menaip..! apepun  aku bangga adek kecik ni dah pandai IT..woot woot ^^
 Okieh la aku nak g calling2 my mummy jap sebab hari ni Ana Nana dah gerak balik UPM untuk sem baru dia.. mesti dah dalam bas dah sekarang nih. Mesti berat hati macam aku 2 minggu lepas sebab dah cuti lama..hmm apepun lumrah belajar jauh2..lama kelamaan jadi biasa balek..percaya lah!


Selamat berblogging dan berblogwalking kawan-kawan blogger sekalian. Moga hujung minggu anda penuh dengan keceriaan yang berpanjangan. Ececeh..macam iklan tv pulak kan..hikhik. By the way,aku nak buat panggilan dolu..tata~


Salam Manis comel2 dariku,,
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi