Sunday, 4 July 2010

ღ..Uniknya Hati Ini..Subhanallah!=)..ღ

Assalamualaikum semua blogger dan reader blog kiut miut ni..malam nie terasa nak menaip. Rasanya aku merasai bahagia kerana semua orang dikeliling aku sentiasa baik dan menyayangi aku. Sungguh tak tipu !kerana aku dapat rasai aura itu..cam besh je ayat tu. maafla blogger semua aku tak tahu kalau2 ayat aku poyo atau sengal kentang..sebab aku tak faham semua bahasa remaja kini.  Ececeh..padahal aku jugak zaman milinium mesti up to date kan. Penting gittu !

Tapi malas nak ambik pot sebab bagi aku..mesti lah jadi diri sendiri sebab mak sayang aku kalau anknya jadi diri sendiri. Ayah jugak begitu..katanya perlu jadi diri sendiri tambah2 pulak aku kan anak sulong. Mestilah berprinsip dan berperindian. Kalau aku tak salah orang disekeliling,member2..dan terutama si dear pasti suka aku yang berdiri atas diri sendiri. Alhamdulillah bahagia<3

Malam ni aku heppi sangat mungkin belum ada beban di kepala. Mungkin sebab aku bebas untuk buat apa yang aku suka. Tapi bukan bebas buat yang tak elok2 tau. Maksud aku untuk jadi diri sendiri aku melihat perubahan..perubahan manusia. Berbeza2..O.o tambah2 aku suka tengok masa dalam bas..dalam kelas dan tempat2 umum. Tapi jangan tak tahu my boyfie pun punya habit yang sama cam aku. Suka tengok perangai manusia. Terlalu banyak untuk dirungkai.. tapi aku bahagia melihat itu semua ^^


Eh eh jom tengok2 tilit2 apa yang aku suka,minat dan cintai---> sesuatu yang unik dan c0mel..yup! itu adalah aku. Tanpa unik dan comel hidup aku rasa sepi. Sebab tu warna2 kehidupan aku. dan perubahan aku sekarang adalah minat fesyen. tapi xde la ketara sangat. Mula cuba ubah ckit2..supaya tidak nampak straight to de point (:

Okieh la geng2 reader sekalian,tuan puteri dah nak beradu. Esok dah mula kelas sepenuhnya minggu kedua dan esok ada dua lagi=) pagi dan petang kelas katanya.. si dear putera dah lama macuk ke kamarnya sebab tak berapa sihat. harapnya si dear cepat sembuh sebab tadi borak2 katanya esok mesti dia busy dan 10si0n dengan keje menimbun. Tambah2 xde pembantu pulak tu. Bila kau dengar dear mengomel tentang kejenye..aku sedih :( tapi katanya biar apa yaang dirasai untuk mencari nafkah hidup aku dan dear nnt. hee.. aku jadi heppi semula. serius dear pandai memujuk. (^^,)
 
Maaf la reader sekalian sejak akhir2 nih aku asyik menaip mengenai hati dan perasaan kerana ada kisah tersirat desana desini yang aku nak kongsi :) Cinta bagi aku penting sebab kerana C.I.N.T.A aku kenal kasih sayang yang besar nikmatnya..aku akhiri n3 aku kali nie dengan alhamdulillah dan subhanallah !
aku merasai uniknya hati ini..^^
si comel ^^
 
Selamat berblogging rakan blogger ku..selalu la berkunjung.Mudah2an ikatan silaturrahim antara kita terjalin diatas ukhuwah fillah..amin* InsyaALLAH..
malam ni sejuk nak pakai sweter la..tunggu n3 aku pasal 3 ekor ikan vcumil ye(: nota buat tersayang...ilysm my dear. Gudnite(",) have aniCe sleep.

Salam Manis,,
--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. salam kenal,singgah..semoga ceria..n dtg la keblog saya.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi