Monday 5 July 2010

ღ.. Yippy Dah Berubah & Nana dah Ada Blognya Sendiri ! =D..ღ

Salam semua blogger dan reader sekalian..alhamdulillah pagi nih aku hapdate blog setelah balik kelas. Awal hari ni sebab madam cuba bincang assgment dan projek. masalah jugak kalau nak bahagi group. Sebab walau kawan baik camana pun tetap gaduh jugak. Tapi nak buat camana. Jadi aku buat keputusan nak buat asgment ke presentation xnak geng ngan kawan2 rapat. Nanti nak buat keje..ada je yang takkan buat..aku xnak jadi pisang berbuah dua kali. Kata budak kindergarden "banana fruit to time "..hikhik. Cumil ayat tu (^^,)

Lebih baik macam tu,sebab malas nak cerita kes lepas . Bukan rasa cam mende nak jadi lagi tapi baik berhati2..lebih okey.Tapi dengan kelaas lain aku tetap dengan diorang..kami berempat. Tapi xleh rapat sangat kalau gado susah..mmg terasa la kejurangan dia tu.. huhu.Eh asal aku cite pasal ni pulak kan. Ouh itu gosip-gosip pasal kelas dan projek kat kelas yang kena buat dalam group.
 
Sekarang nih niat aaku nak promote blogger baru iaitu adek aku Ana Nana iaitu nikname dia dalam dunia blog. hikhik. Katanya dia baru je buat blog tu pagi tadi. n3 dia baru je lahir pagi tadi. Alhamdulillah..akhirnya.! Dapat jugak dia buat blog dia sendiri. Aku harap korang dapat ikut dia yang masih baru..
Mungkin banyak lagi dia kena belajar. So sebagai seorang kakak aku kena la support dia dan minat dia dalam dunia blogging ni. Sebab aku nak kata pro tu xde la jugak tapi syukur dah 5 ke 6 bulan jugak dalam blog yang namanya dari si teddy pemberian si dear <3

Cik empunya blog..cik Dawia Honeyputri dan Ana Nana..blogger baru :)

Okieh kalau sudi jadi la follower dia dan bantu la adek aku yang muda setahun je dari aku ni..sweet lagi. Apepun  kami adek beradek perlu hapdate kan diri dan ingin luahkan sesuatu dalam alam blog dengan menaip. Lagipun aku suka blog nih sebab aku akan edit ikut mood. tapi apepun buat Nana..jadi diri sendiri untuk menaip. Menaip la guna hati =) macam aku..ngaa^^


Ok la ni je n3 aku tengah hari ni, dah rest jap. Pukul 2 petang ada kelas pulak. Heppy lunch pada yang belum lunch. Aku dah makan ayam goreng hari ni dengan masak lepak cili padi. Nyum..nyum.. Jadi dah kenyang perut mata berat.. Katil memanggil2..nak rest jap. Jumpa lagi next n3  3 ekor ikan...! hehe=D


Selamat berblogging dan berblogwalking ~  Senyum selalu sebab hari ni aku dah hapdate diri aku guna tudung syria..;) ramai yang pelik2 senyum2..tapi apepun aku bangga ! keyakinan penting..Selamat Maju Jaya Nana dan aku jua.. Tahniah atas pembikinan blog hari nie.. ^^

Salam Manis dan yang menaip guna hati,
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi