Friday, 23 July 2010

Indahnya Dunia Bila Hati Gembira..

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat para pembaca dan pengikut bl0gku ini..Salam pagi Jumaat. Aku bersyukur sebab hari nih aku sangat memanjakan diri ditambah pulak kelas hari ni xda.Jadi masa on9 pun aku baru je ada semangat setelah penat plus banyak asaimen. hikhik. Biasala kan bila buat asaimen..pasti mengantuk. Belajar je mengantuk.. tapi kalau ada hiburan, dengar lagu,on9..wah 24 jam pun b0leh.ngaa~

Malam tadi aku dah menaip bl0g tapi orang kata bila dah ramai2 keje tak jadi. Inspirasi nak menaip hilang sebab hilang tumpuan..sebabnya malam tadi ousmate2 aku semua ada kat umah..dan itu xpe, biasanya diorang ada kat umah pun aku tak kesah. Tapi bila dah lepak dengan diorang kat ruang tamu.Jadi alamatnya BW (blogwalking) aje lah. dan on Ym dan FB..hehe;)
Malam tadi malam yang best antara malam yang lain, sebab member serumah d0k buat pesta makanan. dan malam tadi keje kami makan, makan..dan makan.. :p sampai jadi puteri kekenyangan jawabnya..sebab dari magrib, kami makan jambu yang p0tong2 makan dengan serbuk asam, kentang goreng (fries) dan ker0pok..pastu,lepas suma ambik makan s0lat maghrib makan diner meggi pulak =D.. ouh desitu nampak betapa malasnya nak diner sedap2..cuma itu je mampu (nada sedeh)..ouh..! tapi kenyang jugak tau..haha:p
 makan ramai2 mmg best. Yang tak sedap jadi sedap tau..


Pastu selesai bab makan2..masing2 buat hal sendiri lepas tu, tapi sedang aku bergayut dengan si dear pintu bilik deiketuk dan rupanya kak shai nak bagitau yang dia ajak jamah t0myam kawan dia bawakan tadi..wah ! ouh rezekinya malam tadi walaupun perut dah tepu..hehe =) best sangatt ! lepas c0mel2 denag si dear..aku keluar dan diorang dah tunggu di meja makan.. walaupun bekas kecik tapi isi t0myam tu penuh sampai2 kan cukup untuk dimakan kami berlima..rasa t0myam cukup marvel0us..pandai kawan kak shai masak, kami memuji2..dan mulalah berkongsi rasa dan hal2 perempuan. Pendek kata omong k0song. hehe.


Jom aku nak perkenalkan roomate dan ousmate aku kat ostel bumi selangor nih..semuanya c0mel2 tau tapi maaf ye. Untuk pengetahuan reader sekalian..seorang dah berpunya daan yang lain masih single mingle lagi..ngee~ dan aku masuk dalam kateg0ri mana ye.. aku,sebagai cik empunya blog pulak..ecece..nak bagitau.(kedengaran bunyi drum) dam daam cheng! mengumumkan yang aku kateg0ri..kateg0ri.. single ! tapi hati sudah berpunya untuk si dear. Pendek kata sama macam yang seorang tadi la..Okieh, tanpa dok hujah panjang dan merepek lagi..kita kenal dengan rakan sekelilingku merangkap member umah yang sp0rting, sharing dan l0ving gitu..auww ;)
 First,pertama..memperkenalkan....

~Kak Shy~
single but not available
-23 years old-
Bachelor Accounting (hons)
seorang yang caring sangat2 nak manje ^^
~ Jijah~ 
single tapi ramai kenalan katanya.. 
berasal dari sabah..berumur 18 tahun-
Dipl0ma pre sch0ol =D

nie r0omate aku..
~ Ninie Datuk Mi0r~
- 18 years old-
berasal dari perak
dipl0ma in teSl
Dah berkenalan dengan semua..harap-harap korang tak kesh ye ninie,kak shy dan jijah, atau nama sebenarnya Siti Nor azizah..sebab aku ambik gambar nih dalam Fb diorang..tapi diorang amat sp0rting ye kawan-kawan sekalian..aku bukan nak pr0mote ke hape tapi cuma nak perkenalkan ousmate r0omate aku sem nih..eh cakap pasal sem ni je nape sem lepas aku tak perkenalkan diorang yang lain yang penah digelar ousmate dan roomate aku jugak..tapi bagi aku sem ni lagi bahagia dari 2 sem sebelumnya..serius! tak tipu..kalau dalam sem ni, terasa kebahagian sebab semuanya baik2 belaka. c0mel dan manja..hehe c(=

Okieh la dah banyak aku bercel0teh..psst berceloteh ke O.o huhu..tak kira la apepun..mudah2an hari Jumaat yang baik ni,korang sentiasa ceria dan berfikiran p0sitif selalu. Aku hari ni free dari kelas..yeay !! Yup,mood hari ni nak baca n0vel cintan cintun..ngee=D haha, mood dah datang kembali setelah sekian lama katanya..aku baca n0vel bagai nih untuk mengisi masa terluang yang b0san kadang2 tanpa teman dan ousmate, roomate.huhu. Best jugak kalau boleh masuk dalam jiwang-jiwang punya cerita. Nak nak pulak bila dengar sekali lagu2 bermadah jiwang..ngaa~ mmg layan lah ;)

Selamat berblogging dan berblogwalking kawn-kawan dunia blogku..h0pe have anice day to uols..pagi ni cuaca baik, hati baik,tingkah laku baik dan mudah2an keberkatan Allah milik kita semua..insyaAllah* amin.. Apepun senyum selalu ye..sinar mentari dan muncul..yippy ! nak Bw..lalalala~

Yang menaip guna jari dan ikhlas dari hati,
-----;--'--{@
~Dawia honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi