Tuesday, 20 July 2010

Pagi Selasa Masalah Selesai..Chill (:

Selamat pagi selasa semua terutama pada reader bl0g kiut miut aku nih. Dan disusuli  salam dari cik empunya bl0g pada sesiapa yang singgah pada web aku ni.. Waaa pejam celik pejam celik dah hari Selasa. Hari ni aku ada 2 kelas.. tapi macam biasa kalau wifi laju aku akan on9 time pagi sebab selesa dan laju ;) malam tadi dah daftar persatuan..yuran ahli RM10..huhu. melayangg.. tapi bila fikir tak pe lah sekali sekala. Dan lepas tu ramai sangat orang sebab malam tadi malam perasmian merangkap malam pertama..mmg amat meriah sebab masing-masing nak tarik ahli dalam kelab-kelab masing..tapi yang paling best aku teng0k Kelab Rakan Muda. laris tanpa pr0motion sangat sebab nak dapatkan kad keahlian..haha=D
Aku pulak dah memang sedia sebab dah daftar on9 dulu-dulu. Sampaikan dah ada kad ahli aku masih tak tau nak reedem apa2..haha. Jadi sebab tu kad aku masih kaler gangsa! haha..mungkin sebab tak aktif k0t :P then, lepas je daftar malam tadi terus pegi diner makan~ pekena char kuew tiow dengan air yang kaler-kaler biru menawan tu..haha. blurp! kenyang berpanjangan. dalam hujan renyai-renyai balek ostel. Sebenatnya dekat je ostel dengan gerai-gerai makan tu semua. Keluar gate terus nampak . Dah maca pasar malam mini dah aku teng0k. Tak lupa kain, tudung dan baju yang cantik2..rambang mata katanya..;)

Tapi bukan tu yang aku nak cerita, sebenarnya malam tadi aku dilema dalam persahabatan dan kekesalan.. eh macam tak kena je. meh aku nk st0ri~ aku ada seorang kawan dan sebenarnya dia muda 2 tahun dari aku.. itu tak la kesah sangat. Dulu mmg agak baik la walau last2 sem lepas baru dok rapat sana-sini..huhu. Tapi bila aku dapat tau perangai dia sekarang..ouh tidakk..tak sanggup rasanya nak berkawan rapat lagi. Aku bgitau dia seorang perempuan.. tapi itulah bila orang berpura-pura baik depan kita tapi belakang kita dia mengata dan jaja sana sini. panas la jugak aku..huhu~
Hello! Myspace Comments
Okieh tak nak la ngumpatngumpat di pgi yang cerah indah nih, semua tu lumrah yang bergelar manusia..dalam erti kata lain kenalah terima qada' dan qadar tuhan..mungkin dari situ aku dah tau kena berhati-hati pilih kawan..walau dengan sesiapa pun. Masa aku taip entri nih tangan aku ligat menaip tapi dalam masa yang sama dok fikir nak bekpes apa ye?:) rasanya mende yang sama..iatu---> jeng3x. Haha. Apela aku nih, itu pun nak jugak buat cam ala2 surprise. So, menu sarapan kita pagi nie r0ti dengan mentega kacang. Supaya tak lapar pegi kelas nanti.. 
Tapikan kawan-kawan, aku suka kelas hari Selasa sebab mungkin lecturer dia besh2..kelakar dan pandai menyampaikan ilmu yang diajar (: hmm..malam tadi dah ir0n baju..hari ni pegi kelas pakai baju kurung putih. Jom breakfast semua., Moga hari ni memberi 1001 keceriaaqn buat semua. Sebab setiap hari adalah hari yang berbeza buat aku..tapi satu je yang dalam kepala aku sekarang adalah m0ney O.o runsing dibuatnya~
Duit ptptn xmasyuk2 lagi..katanya minggu ke-2 buln lapan. Ouh..keringg sudaa~
Tapi bila fikir masalah mesti takkan hilang..jadi terapi yang baik aku akan ingat mende-mende yang best2 je tau. Hmm lepas tu senyum pada duniaa pasti ketenagan hati dan jiwa dapat dirasai..;) Ok la aku pun nak pegi bersiap. Nak bekpes dulu lepas tu dapat la bersiap sebab kelas pukul 8.30 pagi..dan petang pun ada. Selamat memulakan hari baru bl0gger sekalian. Hari Selasa aJa-aJa Fighting!~
Selamat berblogging dan berblogwalking buat reader dan bl0gger tegar mhupun tak. Aku nak pegi kelas dulu.. Nak senyum je. nak bangkitkan semangat baru. Berkobar-kobar mencari ilmu..salam ceria dunia! Ingat nawaitu..mesti redha Ilahi yang kita ketemui..amin* mudah2an...
Yang menaip guna jari,ikhlas dari hati
----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi