Monday, 25 July 2011

Kecewa.. P/s :Jangan Ulangi Kesilapan Yang Sama.

Assalamualaikum. Nie entri sangat emo. Mungkin tiada rezeki wia hari nie.. peluang tue melepas macam tu saja. sabar lah hati mungkin ada hikmah disebalik itu. Wia berkecil hati sebenarnya. Tersalah langkah habis risak semuanya. Sebab tue rasa kecewa sangat. Wia tahu yang wia tersalah susah pulak nak undurkan diri. Minta maaf mak, ayah dan adik adik dan terutama encik dear. Sebab uoOls, wia rasa tak sedap hati sangat sekarang.

Ya, memang wia rasa sedih sangat sekarang. Apapun, yang penting wia kena tunggu semuanya pulih. Wia tak boleh putus asa. Dugaan Allah hanya mampu wia tanggung. Ada hikmah mungkin#  Ya mungkin juga rezeki tak menyebelahi wia saat ni. Peluang yang datang pergi macam tue saja. Sabar la hati T____T terasa seakan malam ni tak dapat lena kerana fikirkan masalah ni. Dah banyak kali wia cuba sehingga saat akhir sekarang ni pun wia masih belum dapat pengganti :'(
pisang1
Pisang berbuah dua kali #
Maaf ini bukan entri putus cinta tapi entri kecewa sebab tak dapat ganti orang. Biarlah itu rahsia. Mungkin ada sesuatu yang terbaik di masa akan datang. Yang penting jangan sesekali mengalah wahai hati. Incik dear dan parent siap adik lagi dah support. Pandang ke depan. Pilih yang terbaik. InsyaAllah akan pulih semula. Esok dan hari seterusnya masih ada. Will be fine later..biarkan hati ni resaah dan gundah gelana sebentar. Yang penting wia dah usaha, tawakkal dan berserah padanya. InsyaAllah ini yang terbaik. Amin ya Rabbal Alamin.

Biarlah ini menjadi lipatan dan pengajaran buat wia. Yang penting jangan biarkan pisang berbuah dua kali. Mudah mudahan. Jangan cepat mengalah kawan. Will be fine later.. Doa doakan. Selamat berblogging kengkawan. Sunyinya tiada yang berkomen.. Okey nak pegi balas komen kawan kawan. Doakan hati yang resah gundah gulana ni baik semula. Wia cuma mahu kebebasan. P/s : Usaha tanpa putus asa. Jangan Ulangi Perkara Yang sama. Aja Aja Fighting !!!

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi