Wednesday 13 July 2011

Space Mini Untuk Favicon Laa ;p

Assalamualaikum :)
Alhamdulillah bangun pagi sedut udara segar luar rumah. Nikmatnya :') Seperti biasa mesti wia nak kena jenguk blog kesayangan ni untuk blogjogging cam biasa. Tapi bila wia buka dashboard, seperti biasa juga, ramai rakan blogger yang rajin menghapdate. #Banyak pulak cam biasa wia. Kuikui. Abaikan dan terus jog blog satu persatu. Mood Heppi sebab broadband masih laju. Lepas je sarapan Nasi Lemak pagi ni, wia rasa nak hapdate entri pasal semalam.. 

Tetiba kebetulan nak edit bahagian design sikit, nampak sesuatu yang lain pada edit page element. Ada space untuk kita download FAVICON la. Wah blogspot dah upgrade la. lepas ni boleh la upload Favicon comel comel kat blog ;) yippee! Comel je space dia. Lagi mudah tak perlu nak ikut Tutorial lagi. Just upload gambar yang kiut miut. Hee.. Teruja kan..? Harap harap lepas ni banyak lagi yang blogspot upgrade ;)
Kelik Gambar untuk tumbesaran#
nampak kat anak panah yang wia conteng tue. Kat situ la space untuk upload Favicon yang wia maksudkan. setakat nie wia tak cuba lagi tapi insuaAllah wia akan cuba bila terasa nak tukar Favicon yang sekarang ni ;p Even ramai yang dok cakap cakap Dashboard pun dah upgrade dengan warna putih oren. tapi wia belum tukar pun. Sebab lebih selesa yang sekarang ni. Ngee :')

Best kan nampak pembaharuan dalam blog yang disayangi. Semua blogger sayang blog masing masing. tipu la tak mau decorate cantik cantik supaya sejuk mata memadang dan visitor pun makin bertambah. Sorry# wia tak pandai komen atau tips nak blogwalk tapi cuma ulas apa yang patut je. Harap blog kesayangan wia ni sentiasa manis di mata wia. Sebab hari yang lapang mesti wia akan jenguk. kalau tak pasti rindu untuk membaca, menaip dan menghapdate entri terkini :D
Amin Ya Rabbal Alamin#
Okey, have a nice day uoOls. Perubahan yang positif perlu untuk tingkatkan prestasi hidup dan perubahan ke arah negatif harus lah di elak untuk tidak memudaratkan diri dan alam sekeliling. P/s : Beberapa hari lagi cuti semester wia dah nak habis. Tak mau balik boleh dak..? Berat hati kott. Wia jumpa menda yang comei comei hari ni untuk space yang comei jugak. Entri santai je. Peace (^_^)V

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi