Monday, 25 July 2011

PAGI yang RESAH..

Isnin dah datang lagi.. buat hati bertambah berdebar. Assalamualaikum.. Cepatnya masa. Dapat tak wia capai target dalam masa terdekat ni. Wia harus usaha lebih keras. :) Petang ni wia ada kelas. Tak sabar nak pegi dan belajar. Hujung minggu harus capai target. Ngeeee :'D Berkobar kobar nak habaq mai kat hempa semua. Rasanya wia dah tak sabar dok dalam kepompong ni lagi..Huuuu =.=" sedih bila terkenangkan.

Ni la masanya wia kena berani. Berani ambik risiko. Okey wia akan buat semampu yang mungkin =D Tidak ada tolak ansur lagi. Tak mahu menanggung kerugian yang banyak lagi. Dah tak sanggup kot. Pagi ni seperti ada semangat baru berkobar kobar. Fighting wia fighting !! Ding dong..

Pagi pagi harus senaman kaan hati dan minda dengan membaca tazkirah. Suratul Yassin menjadi ayat pilihan wia tadi. Rasa tenang dan damai menikam jiwa. Hanya Allah yang mengetahui segala galanya. Percaya pada diri. Wia mesti yakin. Yakin dengan apa yang kudrat mampu. Hati ini berdebar lagi saat menunggu waktu tu berlalu. Bicara hati ini sukar untuk dipersoalkan.. Dimanakah ia akan bernoktah. Pastinya bila wia tinggalkan masalah ni dengan segera. Harus segera selesaikan..! Opss nope. Wajib tinggalkan.. Hmm # sambil angguk angguk.

Okeylah, selamat berblogging uoOls. Saat getir wia sekarang, amat sukar nak lalui. Fuhhhh =______=". Hanya mampu ditanggung hati ini..Huuuu T___T air mata rasa nak turun la kawan. Hanya mampu menaip tak mampu bersuara, kerana terasa seperti batu dihempap ke dada. Cemana nak lalui uoOls. Peluang yang ada wia lepaskan macam tu je.. Ohh !! mengeluh tak berguna lagi. Harus bangun..kuatkan semangat. Allah sentiasa bersama. P/s : Cepatlah masa.. menunggu saat telefon berdering dan beeep.. mesej masuk.

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi