Monday 4 July 2011

Breakfast Monday =)

Assalamualaikum =)
Morning uoOls.. dah sarap ke blum..?Wia masih tinggal beberapa hari je cuti.Result exam wia pun masih belum keluar.Risau dan cuak memang pasti tapi biarlah. Tak keluar lagi pun boleh lupa kan doolu #Ayat penyedap hati.Okey jom sarapan dengan wia pagi Isnin nie dengan sarapan yang ringkas lagi menggemuk kan..Haha

Sarapannya ialah  roti canai segera yang masih panas dari ladang.Gulai Ikan yang semalam..psstt mak cakap gulai ikan semalam lagi sedap dari gulai ikan yang di  buat hari nie. sebabnya gulai yang perangat dah sebati rasa masama, lemak, masin dan cukup rasanya. Sebati kata orang. Tue yang umph tue ;p Hikhik.

Dan segelas milo panas dalam mug coklat ayah. Nyum nyum.. slurp.Memang pagi tadi berebut dengan adik adik.Makan roti canai di cicah dengan gulai memang terangkat..!
Yang berebut makan sama sama tue yang best..Hee..
Nyum nyum (:
Blurp..my deliciuos breakfast today ;)
Okey mulakan hari uols dengan ceria orite..? Yang penting harus makan sarapan sebelum memulakan sebarang urusan. Baru segala kerja dapat dilaksanakan dengan baik. Sekurang kurang isi perut dulu walaupun sekeping roti bread ;D Nak cerita juga ada juga sahabat wia yang tak dapat nak jamah sikit pun makanan di waktu pagi kerana berkemungkinan akan muntah dan pening. #Lain orang lain pe'el kan..? Memang ada yang tak boleh saraap pagi. Tapi memang tak elok la sebabnya sekurang kurang kita perlu ambik sarapan walaupun dalam kuantiti yang kecil.

 Ceria selalu dan makan la sarapan pagi untuk elak dari mendapat gastrik ye kengkawan. Ehee gaya macam seorang pakar nutrisi pulak. Tapi makan la dengan makanan yang sihat. Okey heppy berblogging uoOls. See U next entri. Blog-walking each other. Mengeratkan silaturahim. P/s : Semalam balik kampung tengok sepupu bertolak Alor Star belajar kat sana. Jaga diri di tempat baru Aiman Syafiq.

2 comments:

  1. sarapan ptg utk segalanya...kena amik gak dlm kuantiti yg kecil...wah sedap roti canai..feveret suami ni

    ReplyDelete
  2. @ Mia-Ina btul tue kak :)

    okey.. yeke :)
    hehe.. sedap nie..

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi