Friday 8 July 2011

Mintak Perhatian, Nak Mintak Tolongg....

Assalamualaikum. 
Perhatian )))) Perhatian )))) Wia ada satu masalah nak minta tolong uols semua. Nak minta uols yang tahu sesiapa yang tengah mencari bilik untuk disewa area Shah Alam untuk dua orang. Boleh tak inform kat wia. Sebab wia tengah mencari housie.

Bilik tue sesuai untuk dua orang. Saiznya tak besar dan tak keck. Sederhana. Perabot yang sedia ada adalah dapur gas, mesin basuh, tv, meja makan, peti ais, dapur gas dan meja makan. Sesiapa yang berminat boleh  inform  wia di FB atau boleh komen bawah entri nie.

Wia minta tolongg sangat sangat lepas post entri nie dapat wia settle kan masalah pencarian housie. Dah macam cara wia dah cuba. Dah iklan kan di Mudah.com dan ini laa masalahnya wia terima bila ada manusia yang aniaya wia. Sungguh wia harap dia dapat balasan dari Allah atas perbuatan beliau :'(
Bangunan nya Apartment/ Pangsapuri
Contoh Bilik#
 Harapan wia uols yang membaca entri wia nie boleh membantu ye. Mintak tolong sangat sangat. Urgent ! Kemasukan bulan Ogos pun boleyy. Sesiapa yang belajar disana umah nie memang dekat dengan UiTm Shah Alam dan UniSel.

Mintak tolong ye kawan kawan. Tolong sebarkan ye. Wia dah usaha, sekarang tawakal pada Allah yang Esa supaya cepat settle masalah nie. kalau tak faham nak bertanya boley komen di blog nie ek. Yang sangat susah hati dan runsing kebelakangan ini...

Dawia.Honeyputri

8 comments:

  1. try iklankan kat www.caribilik.com

    ReplyDelete
  2. @ Lalalilillulu

    terima kasih ye. Sy cuba ^^

    Sgt hargai ;;)

    ReplyDelete
  3. xpun letak iklan kat 7e..neway...gud luck!

    ReplyDelete
  4. okeyy,nantyy kia try tanyee siape yg nak ye ;)


    kalau sudi,jom la join cik kia punya contest dkt blog ;) hehe

    ReplyDelete
  5. @ cik kia Terima kasih ye :)


    Okey nanti sy join. InsyaAllah

    ;;)

    ReplyDelete
  6. simple and nice :D

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi