Monday, 5 December 2011

Bambam nya Pipi toMei ;)

Suci dan comel kiut! Itu yg di umpama kan pada seorang baby. Alolor.. wia dari dulu memang tak boleh tengok seorang baby. Baik gegirl mahupun boboy dua dua wia suka. Rasa macam nak geget pipi, nak kiss puas puas pipi gebuss tak pun dahi dak kiut mana mana yg wia nampak. Alahai apatah lagi kalau twin. Setakat ni wia belum lagi jumpa baby twin.. Harap harap dapat la jumpa suatu hari nanti. Amin.

Mana tau diri sendiri ke nanti ;) Itu rezeki masa hadapan. Mana tahu lagi kan.? Hehe. Ok sambung bercerita pasal baby comei lote. Memang semuanya buat hati rasa rindu walau pertama kali menatap wajah. Utk cuti semester ni wia dah jumpa dan tengok dua baby comei tau.

Hari ni, mak ajak wia tengok sepupu mak bersalin baby boy. Alhamdulillah lahir 1 Dis lepas. Kira nya hari ni dah 5 hari baby anak sepupu mak melihat dunia.. Itu lah kuasa Allah kan. Baby boy ank mak sedara pupu wia diberi nama Mohd Fakrurrazi ;) Oh sesuweet pipi bambam nya. Cam iras nama buah hati wia ;p Opss! Walaupun tak sama tapi serupa bunyi. Pertama kali dengar cam terkejut tapi itulah baby yg wia melawat tadi bersama mak tercinta.

Bambam nya pp si gebuss ni ! :) Geram rasa..hee
Macam anak Jepun, dgn rambut terpacak dia. Hensem larr ;)
Kan dah cakap, comei kan.? Nak nak kat pipi dan rambut dia. Memang tak tidur lena sebab rindukan dia. Suci saja. Alahai.. tengok banyak kali gambar pun tak jemu uoOls!.. Rasa tenang dan damai hati bila tengok bayi anugerah Allah buat khalifah nya.

Nanti wia update entri baby lagi ek. Pun comei juga. Belum berkesempatan hapdate lagi. Iaitu sepupu wia.Hadoii dibuai rindu dibuat nya setiap kali tengok gambar dalam folder lappy. Hee. Selamat berblogging ye uoOls. Tak sabar nak bayar broadband supaya dia laju berdesupp normal semula. Boleh jenjalan. Rindu baby! Rindu blogwalk (^^,)

3 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi