Thursday 1 December 2011

Kenduri Hari Lain dari yg Lain ;)

Momen terindah lah hari ni..! Welcome December, Bubye November :p InsyaAllah doakan yang terbaik dalam bulan baru yang masuk hari ni ;) Bagi wia hari ni besh sangat. Sebab banyak grab pengalaman dan kenangan yang baik utk dikenang.


Wia balik kampung hari ni. Ditemani mak dan adik bongsu tersayang. Yup ada kenduri kendara. Kenalan dan sedara di kampung. Memang pelik kan ada kenduri hari Khamis, tapi itu la kenyataan. Hee. Meriah juga sebab tak ramai yg kenduri hari Khamis. Agak pelik juga kan..?


Terima lah sebab tak salah pun buat kenduri hari apepun selagi tak bertentangan dengan hukum ;) Disebabkan kenduri hari ni ada kena mengena dengan keluarga sebelah mak. Jadi ramai la mak sedara yang turut serta hadiri, walaupun sestengahnya tak dapat hadir atas sebab bekerja. Majlis berlangsung sangat brsederhana. Tema warna pink maroon disebelah pihak perempuan. Tema kuning untuk hari ni iaitu di sebelah pihak lelaki. Pihak lelaki laa adik beradik sebelah wia yakni sepupu tok.

Pink Maroon ;)
Kuning, sebelah lelaki :)
Okey "Selamat Pengantin Baru " wia ucapkan .Moga berbahagia hingga ke syurga. Amin. Wedding ni dari akad nikad wia hadirkan diri. Tak penah penah tiga majlis ada uoOls. Ini pertama kali.. Disebalik kenduri ni nanti.. Tunggu entri seterusnya yeah. Selamat Berblogging. Love Disember.. Psst blur la tarikh kluar result semester lepas dan tarikh kuliah bermula. Yang penting enjoy bercuti bebeh ! xoxo ;p

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi