Saturday, 17 December 2011

Lumut.. Here I Comeeeee ! =D

Wia sekarang tengah gigih packing barang untuk ke tempat menarik yang dirancang keluarga. Sangat teruja dan tak sabar sabar jadi terhapdate la entri ini. Dijangka akan bertolak petang ni :)

Rasanya wia dah lama kempunan nak pegi mana tau uoOls..? Cer teka.? Yeay betul tekaan uoOl iaitu pantai. Memang wia teringin sangat nak ke pantai. Dah lama sangat nak tak jejak ke pantai. Bila wia cadang, disokong adik bongsu. Terus ayah buat plan nak kesana iaitu LUMUT,Perak.

Penah dengar tempat tu kan.? Kesitu la wia pi hari ni. InsyaAllah lepas ayah balik kerja setengah hari jap lagi ;p Sempat la wia pi kenduri umah membe disebelah tengahari.

 



Waahh, tengok gambar yang dikredit dari incik dear, pun dah rasa tak sabar uoOls. ! Tak sabar nak main di kaki pantai. Tengok ombak pantai dan bukan ombak rindu tau =D
Okey, wia nak sambung kemas apa yang patut ye. Takut tertinggal barang apa pulak nanti ;) Biasalah barang perempuan ni banyak.. Hee

Selamat berblogging. Psstt agak sedih tak ada yaang komen. Mungkin juga sebab wia jarang hantar komen. InsyaAllah nanti wia akan pergiatkan blogdiving wia ek ;)

...Salam hujung minggu...
LUMUT !! Here I comeeee.. Yabedabeduuuu!!..

1 comment:

  1. hati2 ye kat lumut tu...

    aida dh kena serangan lintah laut minggu lepas..

    ni entry dia..

    http://aida4eva.blogspot.com/2011/12/aku-dah-terkena-lintah-laut-dan-obor.html

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi