Saturday 10 December 2011

Rezeki dari Boss Sehingga Menjilat Jari ;)

Untungnya 1 Malaysia sebab satu negara berbilang bangsa. Untung juga ayah rapat dengan boss yang berbangsa cina. Ada saja hadiah dan saguhati yg boss bagi pada ayah orang kuatnya la kata kan ;p Baru baru ni ayah diberi duit utk beli berkotak kotak KFC buat kakitangan yg berbangsa Melayu kerana anaknya nak wedding. Untungnya juga anak anak ayah iaitu wia dan adik beradik.

Seorang sekotak satu snake plate. Kiranya wia dan dua adik. Petang tu ayah bawa balik 3 kotak untuk anak anaknya kecuali dak Nana yg sekarang kat UPM. Beshnya malam tu dinner dengan snake plate dengan 3 ketul ayam dan secawan comel kentang putar, kobis mayonis, seketul ban. Blurp ! Kenyang dan murah rezeki hari tu. Hee
Bukti nya ..Muahaha :'D
Bersedia untuk ngap ;)
Terasa lapar tetiba..Rezeki KFC mai tergolek ;)
I like It.. ! Sehingga menjilat jari :]
Terima kasih pada boss ayah yg memberi peluang weouls adik beradik makan KFC yang dibelanja. Makan free semuanya sedapp sehingga menjilat jari. Hikss. Syukur dinner kenyang dengan  ayam goreng brand terkenal. Syukur alhamdulillah..

Selamat berblogging uoOls. Mesti banyak kenduri hari ni kan.? Wia pun ada 3 jemputan kawin. Teehee :') Kesimpulannya, nikmat dan rezeki Allah ada dimana mana. Selamat menikmati hidup yang tenang dengan keceriaan. Saling berziarah oke.

3 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi