Thursday 8 December 2011

Transsformasi Xpress Musixxx ;)

5 Nov 2009 hingga 5 Nov 2011 genap dua tahun wia guna fon Nokia Xpress Musix jenama 5130 pemberian si dear :) Memang agak lama. Banyak berjasa pada wia terutama nya dalam snap gambar. Sebab wia jarang bertukar fon. Yang ada pemberian ayah dan pemberian si dear.. Belum ada pilihan sendiri.

Ok disebabkan dah dua tahun, memang masa yang agak lama untuk penggunaan henfon..Ada yang rosak. Tapi bukan tak dengar atau kamera rosak. Tetapi fizikalnya. Kiri dan kanan silver yang ada lampu tu patah. Disebabkan itu wia buat transformasi semalam. Semasa keluar dating dengan mak. Kalau dilihat sebelum transformasi memang nampak henfon wia uzur sangat. Tapi bila bertukar...

T A R R A A A A A ! ! !

Cover hitam trend terkini.. susah nak cari ..

Nampak cun dari sisi kan.? :) Henfon sendiri wajib puji..ngehngeh
Merah putih..Kombinasi yang tampak elegan :D
I love my Nokia Phone..2 year 1 month with me ^^
Puas hati dah bertukar cover dalam & luar. Tapi still kekalkan housing kaler merah dari incik dear ;) Keypad baru guna, agak kiat (keras) sikit nak tekan. Alah bisa tegal biasa..Lama kelamaan kata dear pasti biasa dan lembut cam keypad yang dah dua tahun wia guna untuk sms dan call. Hee..

InsyaAllah dah cantik cantik camni. Mesti la sayangg. Nak jaga baik baik. Tak mau nak rosak calar lagi. Biar tampak baru dibeli dari kedai sentiasa. Hehe. Ada rezeki nak beli sebuah henfon impian sendiri sebab sebelum ni semua pemberian ayah dan tersayangg. Selamat berblogging. Geramm smart fon weh! (n__n)

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi