Saturday, 31 December 2011

Dari Laman Indah - 311211 ♥

31 Disember 2011 tarikh terakhir sebelum sama sama kita tinggalkan tahun 2011 tahun Masihi. Banyak kenangan pahit manis yang wia lalui. Alhamdulillah wia masih punya mak ayah dan adik adik bersama sama menjalankan aktiviti masing masing dan bahagia bersama. Memang rasa syukur dapat bernafas di bumi Allah bersama orang tersayang hingga saat ini. Moga dipanjangkan umur untuk cabaran hidup masa akan datang. Amin.

uOols dah buat azam.? Ye azam baru. Mesti dah senarai pendekkan ;) Rasanya tahun baru wia disambut dengan sahabat sahabat tahun ni. Sangat bersederhana insyaAllah. Best kan uoOls minggu ni kita akan ada hujung minggu yang panjang lagi ;) Sama sama bercuti "Public Holiday"..nikmatnya !! Kali kedua kan dalam bulan nie.

Just for Special SoulmateMy Dear DiOr
Banyak sangat pelan yang dirancang bersama famili, rakan rakan dan tersayang. Bagi wia kali ni wia banyak habiskan masa dengan keluarga kerana kawan kawan la keluarga bagi wia desini. Rasanya cuti cuti camni boleh la rancang nak "Hang Out" sama sama. Teehee :'D


Nak tahu wia kemana hari nie.? Dan dengan siapa besties wia desini yang sama sama satu kepala. Tunggu entri seterusnya ye uoOls ! #Best pulak sebut uOls! Siapa.?! Hempa semua laaa ;) Tak sabar dah nak mulakan ekspidisi. yabeda beduuu.. Pelan dengan si dear ke.? HeHe..


Pertama kali nak merasa tengok bunga api yang cantik malam detik 2012..Wow pertama kali bagi wia. Sebab tu perasaan teruja tue kemain lagi. Yang penting semuanya bermakna sangat bagi wia. Seolah olah impian bakal menjadi kenyataan. Bukan sekadar kata kata. BEST !!

Tunggu entri seterusnya dari wia. Selamat berblogging. Moga hempa semua juga bahagia ye. Tak kisah dengan sesiapa pun. Sesungguhnya wia memang kaki jalan jalan. Jom join sekali esok. Hee. Pastinya nak bahagiakan hati dan tak mahu sedih sedih lagi. Tahun baru Masihi akan menjelma wia.. Moga jadi gadis yang kuat dan comel sentiasa.. ;) Dan awak, awak dan awak jugakk.. Love the Day !

31 Disember 2011
Pstt love U too deAr..!

1 comment:

  1. baca coretan wia dgn so in love...metsi tgh hepi dgn dear ni..hehe..wah ekspedisi mana lak tue?enjoy ya

    http://adin-mia.blogspot.com/2011/12/hepi-1st-wedding-anniversary-setahun.html

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi