Monday, 19 December 2011

Besttnya Kenangan Semalam =D

Hanya tuhan yang tahu betapa heppinya wia bila dalam masa sehari segala impian tercapai. Memang bersyukur sangat. Semalam 18hb yakni semalam adalah hari yang bahagia dan banyak kenangan terindah yang tercatat..

Meh wia senarai pendekkan apa yang wia buat semalam. Memang satu hari macam macam aktiviti yang wia, famili, sepupu dan adik adik buat ;) Nak tau jom baca yang wia senarai pendek kan..


Bercuti cuti dalam Malaysia bersama kelurga
Makan sate (Wak Sate) sedapp !
Makan besar bersama famili besar (tercinta )
Mandi pantai yang dah sekian lama tak berkelah.
Menginap hotel bersama ketiga keluarga besar.
Mandi "swimming pool " bersama sepupu dan adik adik ;)
Makan ikan siakap steam yang sedap dan terliur tue..slurp!
Makan kenduri sedara mara sampai kekenyangan.
Dapat tengok pengantin baru.
Yang paling besh dapat snap gambar banyak banyak.
Wifi laju berdesupp itu yang terbaik, dapat download banyak uoOls!


Okey perasaan letih dan heppi tu tak dapat digambarkan dengan perasaan.. Semalam nak hapdate pun tak tercapai dek mata pun tak larat nak angkat sebab banyak sangat perasaan dan bunga bunga bahagia yang mekar dalam haati kecil wia ni.. Sesungguhnya wia rasa bersyukur dikurniakan keluarga yaang bahagia..

Sekarang ni yang terbaru boleh tak nak cakap, kalau takmau packing beg balik esok boleh.? Boleh tak nak bersukaria ngan famili macam semalam.? Boleh tak nak bercuti lagi even jadual terbaru keluar mengatakan yang wia ada kelas petang nie. Gulrp!

Jawapannya : Semuanya tak bolehh..Noktah !

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi