Saturday, 3 December 2011

Kenduri Jiran Tetangga Pulaks ;)

Kenduri mai lagi . Yeehaa! Haha. Kenduri kendara mana yg tak meriah uoOls!. Tika wia menaip entri ini masih meriah rumah jiran tetangga sebelah menyebelah. Sanagt dekat sehingga kan khemah depan rumah wia je nie. Nak cakap besh tu memang besh. Sebab jarang sekali lorong taman wia ni buat kenduri kawin. Penah sekali dua. Tapi tak pernah merasa :)

Malam tadi dah meriah. Biasa la gotong royong siapkan apa yg patut. Terasa ikatan kejiranan kian terjalin erat. Bayangkan sampai pukul 1.30 pagi baru wia masuk tido..Yg berkaroake dgn cara memasing.  Mak budak, bebudak dan gadis teruna dgn cara masing masing. Setiap nya ada tugas. Biasa lah sekarang pakai katering. Kontrak. Memang kenduri lah yg besh wia rasa dlm banyak banyak majlis. Nak nak majlis kawin.

Background Bilik pengantin ;)
Pengantin bersanding..wink2 ^^
Lauk pauk ;)
Makan depan rumah wia. Lauk mak & wia ;)
Latest picture ! Tembam debabb.
Pengantin dan anak pengantin yg comei ;)
Sepadan & sedondon.
Sebelum ni nak bagitau ini wedding janda teranak tiga & bujang tua. Sesuai laa..Meriah tak terkata. Banyak rumah kenduri. Belakang depan ruamh wia ada kenduri. Memang banyak tarikh ni. Apapun terubat sangat makan lauk pauk kenduri musim cuti sekolah kali ni. Alhamdulillah. Blurp! Hee ;) Cuti semester ni yg besh ;) Sebab cuti sama dgn cuti budak sekolah. Bila time cuti sejolah ramai la yg kawin. Syukur syukur.. Bulan dua belas musim kenyang. Musim banyak kenduri. Syukur.. Selamat Pengantin baru buat semua yg menjadi pengantin hari ni.

Secara rawak ye gambar wia snap. Psst snap punya snap henfon rosak sikit. Kena tukar cover. Huu. Ehem ehem dia nak suruh tukar baru lettew ;p Tak rosak banyak. Tukar cover ok la ia.. mesti tampak baru. tapi nak merasa beli henfon baru ni uoOls. Doa doakan ek ;) Amin.. Selamat berblogging ! Santai di hari sabtu. Mata ngantok bila perut kenyang. Terbaikk. P/s : Ayah cakap nanti kenduri kena buat kat dewan. Gurlp! hati munge munge.. bila..? Hanya Allah yg tahu.

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2016 with Love - WieyaRaudzi