Thursday, 29 December 2011

Datingg dengan Sepupu =D

Semalam tak update sebab rasa masa cepat berlalu. Macam macam berlaku. Dari kelas, jalan jalan dan gado gado. Wia tak mau cerita secara terperinci, yang penting semalam wia datings dengan sepupu yang singgah mai Shah Alam. Weouls jalan jalan Tasik Shah Alam, SACC Mall dan PAS (Plasza Alam Sentral).

Yang bestnya sepupu wia ni yang belanja semuanya. Ditanggung beres ! Senyum lebar hingga ke pp. FYI, sepupu wia, namanya Aiman. Muda setahun dari wia. Memang dia panggil kakak pun kat wia. Jadi memandang dah dia mai S.alam. Wia bawa la jenjalan sini :)
Gambar Candid time makan aiskrim yg dibelanja. Nikmat ! :)
Sebenarnya wia pun tak tahu jalan sebenarnya. Main redah. Yang bestnya sampai juga tempat dituju. Syukur, walaupun banyak roundboard. Erkk -___-. Hehe. Memula weouls jalan jalan. Pastu, dak aiman teringin nak makan sate Kajang Haji Samuri. Apa lagi makan la kan.. sental 15 cucuk sate ayam dan daging. Wia prefer makan sate ayamnya. Lembut dan empuk. Kuah dia sedapp lagi. Teehee.

Sepupu ku - Aiman. Thanks for spending money for me :D
Kemudian, aiman belanja pulak McD yang ada kentang twister, beef prosperty burger, air oren dan ais krim cornetto Mcflurry ! Nyum nyum. Makan mewah wia petang semalam ;) Lepas habis semua. Dak aiamn ni nak blikan kakak dia purse baru. Memandangkan purse yang ayah belikan tu pun dah uzur. Maka bla dibelek belek dari kedai kedai kat PAS. Terbekenan satu ni ;)

McD juga dibelanja uoOls !
Terus grab dan dibayar dak Aiman. Hooyeh! Heavennya dibelanja orang. Alang alang nak belanja biralah cari purse yang bermutu sikit :p Kemudian itu je la pertemuan dua sepupu, satu tok dan tokwan. Malamnya wia beranikan diri dalam gelap sebab habis kelas 8 malam. Keseorangan! bahaya bukan.? Sabar ja laaa.

Tengah malam. Off fon selama 3 hari mulai malam tadi. Noktah. Kan banyak yang berlaku semalam. Okey selamat berblogging ! Tak sabar nak pakai purse baru. Hikss. Wia tak rasmi lagi. Lepas menaip ni baru nak pakai. # Nampak sungguh kesibukannya.

Purse Pilihan ;) 100% dibelanja. Haha
Sekarang wia dah jatuh cinta dengan kaler kelabu. Tampak menawan mungkin. Coraknya wia minat ! Best jugak sibuk sebenarnya. Ok slmt berbl0gging ! Fakta# Memula am nak keluar cam kapel, aleh aleh dak aiman jumpa kawan sekolah dia dan dan aku dikenalkan sebagai kakak. Gelak sakan la kami petang tu. Bhahaha.

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi