Sunday 26 February 2012

Hujung Minggu yg Istimewa :)

Assalamualaikum. Salam hujung minggu yang ceria. Mesti ramai yang ambik keputusan hari hari yang free cam hari ni untuk pergi jalan jalan cari makan, shopping dan snap gambar, tak pun hadiri majlis kawin. Satu kebiasaan diwaktu hujung minggu kan. Dapat penuhi apa yang kita inginkan setelah penat bekerja ataupun belajar. Itu jugak salah satu habit wia time hujung minggu ;)


Memang besh dapat makan makan. Memang besh habiskan duit dan berbelanja. Aigooo.. Memang nikmat dapat jalan bersiar bersama gucci mahupun kesayangan. Habiskan masa bersama. Suatu saat yang indah. Malah jadi kenangan yang tak dapat dilupakan.




Kalau wia sendiri memang suka keluar dan mencuba sesuatu yang baru. Contohnya makan makanan yang tak pernah dirasa. Membeli baju dan tudung mengikut citarasa. Satu kepuasan. yang paling part wia suka adalah snap gambar. Harusss... ;)


Sayanggnya masih belum ada DSLR..Mungkin suatu hari nanti. Insha Allah.. Kalau dah ada mesti wia share dengan uoOls. Blog wia dah jadi macam diari. Siapa tahu suatu hari nanti ia akan diprivasikan. Hanya untuk tatapan wia seorang. Sebabnya setiap cerita adalah apa yang wia rasa dan alami. Malah angan angan pun.


Bila sampai hujung minggu mesti wia rasa semangat semacam nak keluar.. Walaupun tanpa peneman. Pelik kan.? Tapi tak ada la jalan jauh wia keseorangan. Tempat orang ni macam macam boleh berlaku. Suatu hari wia LOG IN FACEBOOK.. Tertarik pabila melihat gambar gathering gadis gadis yang gojess.


Untungnya mereka punya masa dan berpeluang untuk berjumpa. Setelah lama hanya berkenalan di alam maya. Akhirnya dipertemukan dia alam nyata. Ternyata mereka sangat cantik ! Ibarat dah macam lama berkenalan. Erat sungguh.. Sempat cemburu tengok gambar mereka yang cantik bersama..


Maksud wia, seronoknya kalau ada yang ajak wia gathering ramai ramai.. Mesti wia gembira senyum sampai ke telinga :) Chopp.. apa motif wia suruh pembaca ajak jalan jalan. Haha. Nampak sangat la wia ni kaki jalan. Bukan apa, seronok dalam berkenalan. Kalau boleh teringin nak jadi salah seorang dari mereka. --"


By the way.. Itu hanya angan angan wia. Kalau dah jodoh tak kemana. HeHe.. Mereka yang gojess ni boleh wia jadikan role model bahawa menjadi seorang perempuan ini sangat istimewa. Indahnya ciptaan tuhan. Kagum dengan kecantikan yang diamanahkan tuhan. Pecaya atau tidak memang setiap perempuan ada keistimewaan masing masing. Hargai dan jagalah kecantikan itu,insha Allah..pasti terserlah :)


Ok, selamat berblogging semua. Hanya tuhan tahu apa yang wia rasa dalam hati. Subhanallah :) Mudah mudahan wia akan dapat tambah member perempuan yang gojess seperti mereka. Kerana diriku begitu beharga. #Tetiba. Motiff..Nak bagitau yang kalau boleh nak 'hang out' selalu tiap minggu :'D

1 comment:

  1. sejak menganggur ni iqa byk hbs kan masa dgn buku.
    huuuu....mmbace je mampu :p
    amboi amboi.kumpul duit beli dslr ok.
    dann...insyaAllah ada tu member2 perempuan yg gojes2.cari cari :p

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi