Friday 24 February 2012

Jom Kenyangkan Perutt ;)

Assalamualaikum. Secara jujurnya wia nak kongsi dengan pembaca blog picisan, setiap minggu mesti wia rasa nak makan sesuatu yang baru. Tekak ni rasa nak mencuba dan mencuba. Hehe. Maklum laa tekak muda remaja. Yang kalau boleh semua nak makan. Tanpa diet ! Opss cemana tak chubby badan >.< "


Itu masalah utama. Haha. Makan tak ada masalah. Lumrah makan untuk hidup dan hidup untuk makan. Sebab tu kita kerja untuk mencari sesuap nasi. Berfalsafah pulak wia ni kan.. Cakap saja la yang entri kali ni bab makan. Kan senang.. Kuikuikui.


Kalau uoOls perasan, setiap minggu mesti wia akan ada pos entri tentang feveret makanan. Hee. Kadang kadang berkongsi dengan masakan ala campak wia ;) Kadang kadang pos apa yang di idam. Kadang pos apa yang penah dimakan :'D Sebab utama wia sangat SUKA makan. Lagi lagi makanan yang sedap sedapp. Tunggu weekend ni mesti ada entri makanan yang akan muncul. Haha


Memang dah set siap siap, nak dapatkan makanan yang terasa nak makan ;) Seolah olah macam reward untuk diri sendiri. Cenggitu laa. Salah satu cara menghargai diri sendiri. Memang satu kepuasan! Tak percaya try uoOls buat. Wahh kemain nak suruh orang chubby macam wia.. Masalahnya wia chubby ke.? :P

Nasi Ayam ;)

Menu lunch hari ni. Lama tak pekana tau. Last tahun lepas . Ahaaa kan dah kata lama dah. tapi bulan Dis la kalau tak salah. Nasi ayam ni ada sos dia tapi wia tak terambik gambar sekali. Snap time lapar. tak sabar nak jamah sebenarnya. Ala kadar tapi memang sedap sup dan nasi diaa. Banyak pun banyak.


Opss sebelum uoOls salah faham. Ni bukan nasi ayam yang wia buat dan masak. Ini nasi ayam yang dibeli di kedai femes Restoran Sidah depan Unisel. Memang sedapp! Tak pecaya cuba sendirik ek. Tapi harga dia memang berpatutan dengan kuantiti nasi dan sup nya ;) Yummyy.. Selamat dalam perut sudahh.


Salam Jumaat semua. Wia hari ni kelas pagi petang.  Alhamdulillah, moga segalanya berjalan dengan lancar. Amin. Cuaca baik, mood pun baik. Jaga kesihatan uoOls juga disamping makan makanan yang sedap sedapp. Kongsi la dengan wia apa menu lunch uoOls rini.? Kongsikan ditempat komen eh.. ;)


Nantikan entri makanan lagi dan lagi sebab penulis blog ni SUKA makan . Haha. Teringat Nasi Ayam Sizzling kat Kedah dekat dengan rumah. Kat situ memang mabeless. Terangkat kalau makan. Sekali suap.. Perghhh mesti nak lagi :P

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi