Wednesday, 15 February 2012

Rezeki Awal 2012 - Seketul BE ;)

Sesungguhnya lama xbercerita pasal NUFFNANG :) Wia bukan jenis yang suka intai NUFFNANG setiap hari. Tetiba pagi ni rindu ingin menziarah akaun NUFFNANG.. Alhamdulillah, setiap hari ada yang datang ke blog kesayangan wia ni. #Terharu.

Dengan keyword yang bermacam. Kadang kadang comel dan melucukan. Lawak la :P Tak sangka keluar keyword yang pelik pelik. Haha. Yang penting walaupun blog wia tidak femes amos, tapi masih ada yang singgah. Tengss kawan blogger. Sob Sob.


Sesaja check bahagian earning pulak.. Syukur rezeki 2012 dah mai dah. Ada seketul BE sedang menari nari dalam blog wia. #Senyum. Harap akan bertambah lagi BE dalam masa akan datang. Dua tahun  wia berblogging. Memadai dengan usaha sendiri. NUFFNANG bagi sedikit ganjaran. Ihikss..

Sebab tu sampai sekarang wia masih setia dengan NUFFNANG.. Berkat kesabaran mana tahu boleh jadi tabung kawin. Opsss. Siapa tahu kan.? :) Beshnya bila terfikir income. HEARTBEAT pun dah lama wia tak tengok akaun HB..

Nokia NwNP.. Tenggs :')

Ini yang dinamakan sambil menyelam minum air. Pepatah untuk blogger pulak, Sambil berblogging sambil tambahkan income :'D Insha Allah pasti lagi bermakna. Syukur tahun ni rezeki pertama untuk tahun 2012.. Biar lambat asalkan ada.. Tengss NUFFNANG..!


Menda yang baik, cantik kalau dikongsi bersama. Moga ikatan silaturahim antara blogger sentiasa terjalin. Amin. Wia doakan juga moga rezeki berblogging bertambah lagi tahun ni. Syukur.. Tiada yang lebih menggembirakan jika ramai follower dan ramai pengunjung :)

 MAJUKAN DUNIA BLOGGING, DEMI KEPUASAN MENAIP ;)

8 comments:

  1. Wah..dah ada seketul BE pun dah bagus!Ema baru 1 minggu lebih join nuffnang..harap ada rezeki in the future

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengss :)
      insha Allah pasti ada rezeki..


      ^^

      Delete
  2. wow congrates da dpt B.E hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh. :D untung untung

    ReplyDelete
  4. chemay pon dapat BE skrg ni
    sayang nuff.
    eheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. besh kan..sayang nuff jgk..hikss

      Delete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi