Thursday, 16 February 2012

Octopus dan Kesayangan ;)

Rindu pula pada octopus atau sotong kurita yang kat rumah. Rindu tetiba pada sotong, pelik bunyinya. Dah macam songsang. Rindu nak makan pun jangan sampai kemaruk rindu rinduan. Hikhik. Sebenarnya octopus yang wia maksudkan tu adalah octopus anak patung hadiah dari dak Nana. Satu satunya adik perempuan wia ;)

Pertama kali nampak.. Alolor comelnya. Geram tengok. Dek kalernya yang bewarna PINK buat octopus tu nampak sweet dengan dengan 8 kali. Kaki ke.? Haha. Apa apa ajalah wia.. Yang penting uoOls faham apa yang wia nak sampaikan. Sotong memang ada 8 kaki kan.. ;)

Dulu masa perlawanan bola sepak FIFA memang femes dengan sotong PAUL.. Octopus pun dah dijadikan sebagai anak patung.. Memang wia jarang jumpa anak patung octopus. Sekali dapat hadiah..Cam teruja satt. Mula la ambik gambar sakan. Dan ini la jadinya.. Kuikuikui.

Comel 3x ;)
Pabila gadget bergambar bersebelahan octopus. Mana pilihan dihati. Hee. Dua dua wia sayangg. Tak ada pilih kasih. Haha. Gambar sekadar hiasan. #Tetiba. Comelkan octopus kaler PINK nie. Geram tengok. Sebab tu buat letak kedua henfon kesayangan bergambar dengan menda comel octopus.. Sedap mata memandang.


FYI Octopus PINK tu adalah perhiasan yang boleh diganting di cermin kereta. Manakala Octopus kaler MERAH yang femes di CIMB tu adalah untuk letak telefon kesayangan. Itu fungsi sebenarnya. Hikhik. Comel ! :) Sekarang octopus PINK selamat kat dalam kereta ayah. Yang MERAH, dak Nana ambik kot untuk dia..

uOols pun mesti ada Octopus cenggini. Entah entah lagi besar..Siapa tahu. Wia cuma rindu pada anak patung sotong ni. Sebab dia comel.. Nasib ada kenangan masa snap dengan gadget kesayangan wia. Selamat berblogvespaking. Cam besh ayat tu. HeHe. Heppi selalu (^.^)v

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi