Friday 3 February 2012

Just Like Season, People Need Positive Change ;)

Akhirnya balik semula ke rutin harian ;) Puas bercuti kali nih, sehinggakan ada semangat baru yang terselit dalam hati kecil wia. Maksud rutin harian itu adalah belajar dan boleh fokuskan pada satu kerja.. Rasanya Jumaat yang penuh berkat ni. Terdetik dihati wia nak kan satu pembaharuan pada blog kesayangan ni yang dah pun masuk anniversary yang ke-2 tanggal 18 Januari lepas.

Terkilan wia tak sempat buat entri khas untuk usia blog yang masuk dua tahun yang kalau diukur dengan usia seorang budak boleh pandai berjalan. Banyak pengalaman yang digrab. Alhamdulillah, syukur pada tuhan. Wia ingat nak tukar template blog ni. Tengok cemana nanti. Idea dan pembikinan adalah hujung minggu ni.


Sempat lagi wia menaip entri walhal petang ni ada test Company law. Doakan yang terbaik ye, walaupun wia memang tak yakin dengan test petang ni. Bukan kerana susah. Kerana ada seperkara yang bermain dan bersoal di minda tika ini. Mampu ke tidak berjawab dengan baik. Petang ni adalah jawapannya.


Kalau dah lama dengan sesuatu benda memang akan jemu, tapi bila kita buat kelainan pasti akan nampak sesuatu yang baru. Itu yang wia akan buat nanti. Semangat berkobar kobar untuk hujung minggu yang panjang bagi wia. InsyaAllah, tiada yang tak boleh melainkan dengan izin yang Maha Esa.

Psst tetiba jatuh cinta dengan alat make up, dress, skirt labuh dan etc. Adakah wia dah makin dewasa ;) Hanya Allah yang tahu. Ok jom bersiap siap baca nota terkahir sebelum jawab test. Weehuu ! Semuanya akan ok walaupun tenang yang amat. Apapun belum baca uoOls. >.< Selamat berblogging !

2 comments:

  1. bile ade benda baru, kite akn lbeh brsmgt ! wah dh lama dlm blogging ye, sy bru sthun jgung. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut ulang tahun blog :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi