Tuesday 7 February 2012

Window Shoppingg Timee ;)

Betul kata orang, cuaca memainkan mood seseorang. Rasanya hari ni wia nak keluar jenjalan setelah 3 hari berturut turut hanya terperuk kat rumah. Best jugak melayan tutorial make up dan tudung. Banyak yang wia belajar. Kata orang, tak salah mencuba sebelum mengalah.

Apa kena mengena tutorial dan jenjalan kan. #Senyum. Sebenarnya rasa nak window shopping la. Mungkin ushar tudung yang cun melecun. Tak pun cuci mata ;) Hehe. Geram tengok depa yang cantik bertudung mengikut style yang sesuai dengan wajah.

Gambar tiada mengena dengan tajuk :p

Bagi wia, wia belum tahu style tudung mana yang sesuai untuk diri supaya tak nampak sangat yang pp chubby dan bentuk wajah wia yang boolat. Memang struktur wajah wia boolat. kalau sesetengah orang berwajah bujur sirih, segi empat pun ada. Tapi semuanya adalah kuasa Allah.

Sebagai hambanya, kita diberi amanah untuk menjaga dengan sebaiknya. Siapa tak sayang wajah sendiri kan.?:) Aset tuu. Kihkih. Berkenan pulak style yang best best yang boleh dicuba untuk tudung. Geram la comel comel semuanya. Mungkin kerana si pemakai pun cantik.#Mungkin.

Wia yakin semua orang punyai kecantikan tersendiri. Cuma cara kita yang merias tu membuat kelainan. Hee. Itu yang tak sabar nak shopping tudung. Nak belajar semua dalam tuto. Kalau menjadi, wia kongsi dalam blog ye. Sekadar berkongsi pengalaman. Minat pulak sekarang ni :p Apa yang berkenan dihati nak grab.

Wah best !! Internet dah laju berdesupp. Dah cukup bulan katanya. Ok nak siap siap keluar. Selamat berblogging. Jadikan blog teindah sayangs sayangs. Terima kasih pada yang membaca entri wia dan yang sudi singgah. Insha Allah nanti wia balas balik. Enjoy the day (",) All the best for Me !

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi