Sunday, 29 April 2012

Cheese Tart Mabeloussss..

Assalamualaikum..Update makanan lagi. Kalau ada makanan yang sedap mesti nak kongsi ;) Mana tahu ada yang sama citarasa..HeHe. Kali ni wia nak memperkenalkan salah satu makanan feverett juga iaitu tat keju atau dalam bahasa omputihnya Cheese Tart ;) nyum  nyum nyum..


uOls nak tahu kalau lalu kat satu booth dengan PKNS Shah alam mesti bau aroma kuih dan bau coklat.. Sebenarnya wia terasa nak makan sebab tertarik dengan cara jualan kedai tu yang masak desitu secara langsung. Masak dan dimakan panas panas keluar dari oven memang terbaik ;p


Dekat booth tu ada jual muffin coklat dan mufflin vanila yang juga dijual desitu. Juga dimasak pansa keluar dari oven. Memandangkan muffin wia suka masak sendiri dan dah biasa makan, tetiba terasa nka makan tart..Mulanya ingat tat telur rupanya tat keju.. Terus terliur dan ingin mencuba nak rasa. Wia terus beli 2 ketul dengan harga RM6.40..


Pertama kali makan tat adalah masa KFC ada buat tat telur..Makan panas panas memang buat hati terpikat dengan kesedapan nya.. Dan sekarang bila rindu, nak nak jumpa booth yang jual, even mahal sikit wia sanggup beli ='D Lagipun besar dan aromanya menambahkan kelazatannya.. dan ini la dia tat keju.. #Rindu pulak

Segar dan sedap dari oven panas ;)


Kreatifkann.? Dan sedapnya tak mengecewakan ;p


Tak sabar nak makan =D


Rangup dan menyelerakan ;p


UoOls bayangkan tengok gambar ni seakan tat keju tengah panas ;) Terasa tengah menaip, sedapnya rasa di tekak. Tak pecaya uoOls cuba.. Sesedap tat telur..Hehe. P/s : Hari ni wia pegi kenduri..dan ramai cakap wia dah gemuk -.-" Mana taknya asyik hapdate pasal makan je kan.? Hikhik.. Tunggu transformer dari wia.....

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2017 with Love - WieyaRaudzi